Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    5 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer technical support specialist with Italian

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
Zobacz więcej ofert pracy

CRM Consultant (German Speaking)

Crossover
mazowieckie
praca stacjonarna
2860 dni temu

 

Crossover provides Fortune 1000 companies with a marketplace of the top talent in the world. We put candidates through a series of rigorous evaluations to find the best.

Think you are one of them? Apply now.

 

CRM Consultant (German Speaking)

 

Aurea is an international enterprise software company that helps large global enterprises create transformative experiences for their end customers.  Aurea’s suite of technologies enables companies in select vertical markets (construction supply and manufacturing) to design, execute, monitor, and optimize end-to-end customer journeys.

Aurea is a rapidly growing company with growth fueled both organically and inorganically through an aggressive acquisition strategy.  In three years, Aurea has grown from $40M in revenue to over $200M in revenue and expects to reach over $1B by 2019.  The company’s explosive growth and ambitious business goals require a skilled technical consultant capable of navigating a highly dynamic and fast-paced environment.

Job Description

In this role, you will be responsible for owning the implementation of Aurea CRM products into unique client environments. The technical consultant will focus on technical phases of the implementation, such as integration and maintenance, and will also be responsible for the implementation of change requests from customers. Although this role requires someone with strong technical skills, interpersonal and business acumen are also crucial for success. This role will work with both external customers and Aurea team members to understand projects at a high level, determine the technical requirements, identify needed customization processes, and effectively communicate with customers. A successful technical consultant will leverage their existing experience and technical knowledge while adapting to changing markets. 

Key Responsibilities

  • Identify Aurea CRM product applications as solutions for customer needs
  • Understand the customization process needed for each project and develop the technical requirements to successfully execute. Document any changes properly.
  • Interface with customers, explaining any changes or enhancements in an understandable way
  • Solve unique problems and wisely handle change requests

Required Experience and Education

  • Proficient in both written and spoken English
  • 6+ years of experience in the field of standard software construction/customizing/configurations.
  • Strong technology and problem-solving skills. Detail-oriented and highly organized.
  • Proven track record of technical consultancy and client interaction skills
  • Excellent Javascript, HTML.
  • Experience in CRM platforms would be good to have
  • Experience in XML technologies, C# and webservices would be good to have.
  • German required

This role will be a great fit if:

  • You are skilled at establishing, engaging, and maintain a variety of customer relationships
  • You are skilled at working with global teams
  • You are a quick learner, able to prioritize, results driven, and able to deliver in time/scope/quality
  • You already have an understanding of CRMs and/or configuring enterprise software solutions.
  • You fearlessly seek out more efficient solutions and constantly challenge the status quo

 

Pay: $15/hr or $30k/year
40 hours/week
Location: Global (remote)


We’re one of the few legitimate companies offering high-paying jobs that are 100% remote, work from home. You never have to fight traffic to the office again and you have the freedom to choose when and where you put in your 40 hours to be most effective each week.

However, it is important to note that while you will work as a "contractor," these are long-term contracts that should be your only source of employment. You are not permitted to work additional jobs on the side. Please do not apply unless you are available to make this position your sole employment.

To qualify, please provide a resume/CV demonstrating the required experience and skills. From there, to help us find the top 1% of talent, there will be a series of interviews and online skills examinations. We realize these are challenging and can require a decent amount of time - so we thank you in advance for your efforts.

Are you up for the challenge?

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    5 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer technical support specialist with Italian

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;