Jedyny crash w Twoim życiu to ten z Photoshopa? Ciskasz grafikami niczym Zeus piorunami? A jabłko “dla najpiękniejszej” opisuje ostatnią pracę w Twoim portfolio? Śmigasz w Illustratorze niczym Fidiasz w brązie? A może projektujesz strony XD lub tworzysz animacje w After Effects? I co najważniejsze: ze sztuki nie robisz tragedii?
Jeśli tak, to jesteś
Creative Graphic Designer
Miejsce pracy: Poznań
Dołącz do najlepszego Działu Marketingu w branży jako Creative Graphic Designer i rozwijaj się przy ciekawych projektach: od kreacji na social media, poprzez branding i web design, aż po stary dobry DTP.
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość pracy hybrydowej,
- atrakcyjne wynagrodzenie i dowolna forma współpracy,
- UoP - 4500,00 - 6500,00 netto
- B2B - 8000,00- 10.000 netto
- szkolenia i rozwojowe projekty,
- zdrowe ciało (Multisport i LuxMed),
- grupowe ubezpieczenie,
- dofinansowanie do okularów,
- wolne w Twoje urodziny,
- wyjazdy integracyjne.
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- lekcje języka angielskiego,
- biuro dog friendly.
- i wiele innych benefitów!
W jakim obszarze będziemy współpracować?
- współtworzenie nowej identyfikacji wizualnej,
- tworzenie grafik do kampanii online i offline,
- projektowanie stron własnych i dla partnerów,
- projektowanie banerów, newsletterów, plakatów,
- projektowanie materiałów graficznych z przygotowaniem do druku: opakowania, etykiety, itp.
- dbanie o spójny wizerunek materiałów graficznych
- znajomość zasad składu (publikacje jak: czasopisma, książki, foldery),
- współpraca z innymi działami w firmie (np.: dział wykonawczy, dział sprzedaży).
Twoje doświadczenie:
- minimum 2-letnie doświadczenie w tworzeniu kreatywnej komunikacji udokumentowane w portfolio,
- wykształcenie wyższe ASP lub UA na kierunkach związanych z projektowaniem graficznym, grafiką wydawniczą lub reklamową (dodatkowym atutem będą kursy/szkolenia/studia podyplomowe związane z marketingiem/animacją),
- doświadczenie w branży graficznej: w agencji reklamowej/studiu projektowym/zespole projektowym/dziale marketingu poparte ciekawym portfolio (link),
- bardzo dobra znajomość: Photoshop, Illustrator, InDesign, Xd (lub Figma), bardzo mile widziane After Effects, Premiere Pro.
- znajomość najnowszych trendów graficznych i umiejętność wcielania je w życie,
- kreatywność, zaangażowanie i orientacja na cel,
- umiejętność dobrej samoorganizacji czasu pracy,
- rozwinięty zmysł estetyczny i niezbędne – oko do detali.