Ogłoszenie numer: 3569962, z dnia 2020-08-24
Kraków + Handel + Nowe technologie = Stano poszukuje do swojego zespołu wyjątkowego handlowca, który chciałby sprzedawać wyjątkowe rozwiązania technologiczne.
Country Manager
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Genialne wyzwanie dla wyjątkowego handlowca, który chciałby odpowiadać za sprzedaż unikatowego zwirtualizowanego rozwiązania komputerowego, przeznaczonego dla szkół i dużych organizacji. Aktualnie nasza firma działa na Słowacji (gdzie znajduje się siedziba spółki macierzystej) i w Czechach, gdzie do tej pory z powodzeniem zrealizowaliśmy ponad 230 instalacji.
Chcielibyśmy wprowadzić to unikalne na skalę światową rozwiązanie również na polski rynek i właśnie dlatego potrzebowalibyśmy uzupełnić nasz młody zespół o zdolnego, ambitnego menadżera sprzedaży, który na początku byłby nastawiony szczególnie na pozyskiwanie nowych klientów, natomiast na drugim etapie stworzyłby sobie zespół handlowców i objął stanowisko Country Managera na Polskę.
Opis Twoich obowiązków wyglądałby mniej więcej tak:
W pierwszej fazie będziesz odpowiedzialny za wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów (Twoimi klientami będą zwłaszcza szkoły podstawowe i średnie).
- Będziesz odwiedzać szkoły i wydziały oświaty w urzędach wojewódzkich,
- Będziesz uczestniczyć w konferencjach przeznaczonych dla szkół i dla urzędów wojewódzkich, gdzie będziesz aktywnie prezentować produkt i rozwiązania technologiczne naszej firmy,
- Będziesz zabezpieczać biznesowo instalacje pilotażowe w szkołach
W drugiej fazie chcielibyśmy dodać do Twoich obowiązków:
- Koordynowanie i wspieranie zespołu handlowców (szkolenia handlowców, regularne narady z zespołem handlowców, kierowanie zespołem 5-7 osób, wspieranie przedstawicieli handlowych na kluczowych spotkaniach),
- Wyszukiwanie konferencji, stowarzyszeń, imprez z możliwością prezentacji produktu,
- Aktywną współpracę z wydziałami oświaty, organami prowadzącymi, urzędami wojewódzkimi,
- Wyszukiwanie i koordynowanie prac nad projektami europejskimi/lokalnymi (fundusze europejskie, projekty lokalne),
- Opiekę nad kluczowymi klientami,
- Ścisłą współpracę z działem technicznym firmy,
- Raportowanie wyników dyrektorowi firmy.
Wymagania
Zapewniamy Cię, że na pewno będziesz do nas pasować, jeśli:
- Masz co najmniej 2-3 lata udokumentowanego doświadczenia w sprzedaży (przedstawiciel handlowy / menadżer sprzedaży) z ukierunkowaniem na pozyskiwanie nowych klientów,
- Jesteś silnie nastawiony na wyniki,
- Masz doskonałe umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne,
- Potrafisz sobie skutecznie zorganizować własną pracę,
- Nie brak Ci myślenia technicznego, tzn. nowe technologie są Ci bliskie,
- Cechy takie jak: determinacja, odpowiedzialność, otwartość, samodzielność, cierpliwość, staranność uważamy za oczywiste na tym stanowisku.
Oferujemy
- Szansę na rozwój kariery, uczenia się nowych rzeczy, oferujemy Ci przestrzeń do samorealizacji,
- Motywacyjny system wynagrodzenia powiązany z wynikami pracy (pensja stała + zmienny składnik wynagrodzenia), gwarancja corocznej podwyżki pensji stałej w przypadku wykonania planu,
- Specjalne premie za przekroczenie planu sprzedaży,
- Różne teambuildingi (turystyka, spływy, rafting, jazda na nartach), okazja do poznania ciekawych miejsc na Słowacji,
- Home Office,
- 25 dni urlopu,
- Elastyczne godziny pracy,
- Samochód służbowy, telefon, laptop,
- Forma współpracy: działalność gospodarcza, finanse: 9000 PLN, po okresie próbnym: 11 250 PLN.
Wynagrodzenie
Od 9000 do 12000 PLN