BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 164 krajach i zatrudniamy ponad 111 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Obecnie do naszego Corporate Finance w Krakowie poszukujemy Kandydata na stanowisko:
- usługami finansowego due diligence w procesach fuzji i przejęć (M&A), czyli szczegółową analizą sytuacji finansowej przedsiębiorstwa wraz z określeniem potencjalnych ryzyk związanych z planowaną transakcją nabycia/zbycia udziałów
- doradztwem przy transakcjach M&A
- wycenami spółek
- weryfikacją testów na utratę wartości (impairment tests)
Nasz zespół w Krakowie realizuje kilkadziesiąt projektów rocznie pracując dla największych firm w Polsce, a także wielu Klientów międzynarodowych. Współpracujemy ściśle z zespołami przeprowadzającymi due diligence z innych obszarów (prawne, podatkowe, techniczne, środowiskowe) oraz z zespołami Corporate Finance BDO z innych krajów.
- rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- dostęp do szkoleń tematycznych organizowanych przez zagraniczne zespoły w ramach sieci BDO
- możliwość rozwijania wiedzy merytorycznej przy realizacji dużych, często międzynarodowych transakcjach
- rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- jasną i spójną ścieżkę kariery,monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
- program rekomendacji pracowników
- sezonowy lektorat z języka angielskiego
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- analiza danych źródłowych i prezentacja wniosków w modelach excel oraz raportach
- realizacja powierzonych zadań w zakresie projektów M&A, due diligence, wycen oraz weryfikacji testów na utratę wartości
- częściowa koordynacja prac i wsparcie merytoryczne zespołu w czasie projektu
- uczestnictwo w spotkaniach i telekonferencjach, komunikacja z Klientami BDO
- rozwijanie wiedzy i umiejętności pod okiem doświadczonego mentora
- ukończone studia (lub ostatnie lata studiów) z zakresu ekonomii, finansów i rachunkowości, doradztwa inwestycyjnego (lub pokrewne)
- 1-2 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w obszarze finansów i rachunkowości (doświadczenie zawodowe zdobyte w projektach due diligence lub M&A będzie dodatkowym atutem)
- rozpoczęte (lub zdobyte) uprawnienia/certyfikaty takie jak: ACCA, CIMA, doradca inwestycyjny, biegły rewident, makler czy CFA będą dodatkowym atutem
- ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości
- umiejętności analityczne w obszarze analizy finansowej
- znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point