Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Chorzów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    15 godz.
    Osoba na tym stanowisku odpowiada za wdrażanie strategii PR oraz za komunikację zewnętrzną. Na co dzień zajmuje się współpracą z dziennikarzami i lokowaniem ekspertów w mediach oraz prowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych (działanie organiczne), tworzy treści (artykuły,...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Rzecznik prasowy / Specjalista ds. PR

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej; Redagowanie materiałów prasowych; Obsługa profili w mediach społecznościowych; Administrowanie stronami internetowymi od strony komunikacji; Opracowanie koncepcji i redakcja materiałów o charakterze informacyjno-promocyjnym...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...
  • Specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej i Promocji

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Promowanie profilaktyki zdrowotnej obejmującej: programy i badania profilaktyczne finansowane przez NFZ; prewencję i dbałość o zdrowy styl życia; wszelkie działania w zakresie zapobiegania chorobom i zdrowego stylu życia podejmowane przez NFZ;...
Zobacz więcej ofert pracy

Corporate Communication Specialist

Enginar Sp. z o.o.
Dąbrowa Górnicza
praca stacjonarna
1898 dni temu
Corporate Communication Specialist
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza

The mission of the Corporate Communications Specialist is to ensure Corporate Communications through a defined set of channels to inform, inspire, collaborate, and drive global programs to strengthen and align on the corporate brand and culture. Our client is a world leading manufacturing company.

 

The person in this role will work with Management, HR, Marketing Communication, Group & Local Functions to develop and execute activities leading to build employer – employee relationships and impact employee behavior to deliver our desired customer experience. The role requires multi-year experience in Corporate Communication. The person will be dedicated to the tasks full time.

 

Main tasks and responsibilities
  • Collaboratively develop and own tactics of corporate communication strategy in close alignment with Organizational Transformation and Marketing Communication
  • Establish clarity and guidelines on Corporate Communication in alignment with overall corporate guidelines (e.g., which information details can and cannot be communicated)
  • Structure, develop, and own corporate communication channels, tools, and platforms to foster employee dialogue
  • Design, collaborate, and execute on ad hoc & ongoing Corporate Communications
  • Develop communication framework and campaigns (e.g., storyline for execution)
  • Design, create, and support communications ensuring highest quality & standards on group level and as needed with local organizations
  • Ensure consistent and well-structured execution of communications strategy
  • Create dialogue with employees and ensure responsiveness via tech solutions
  • Collect relevant information from different company locations across the organization and own development of communication elements (e.g., videos)
  • Support employer branding (internal, external) in close collaboration with HR function
  • Establish a firm set of KPIs and measure the success of engagement
  • Support and execute upon global programs to strengthen corporate brand and culture
Your experience
  • University degree in communications or public relations
  • Minimum of 5 years’ experience in Corporate Communications, Public Relations, MarComm, etc.
  • International/multi-cultural experience
  • Fluent English (verbal and written)
  • Readiness for travels – 30-40%
  • Understanding of wider communications space & best-practices (PR, MarComm, etc.)
  • Knowledge of functional relationships (e.g., HR, Comms) and their link to business strategy
  • Definition of communications strategy and channels (incl. audience segmentation)
  • Ability to work independently in defining programs/ campaigns to meet agreed objectives
  • Regular writing and sub-editing, visual identity, and employer branding (internal & external)
  • Experience in developing and executing on engagement measures (i.e., KPIs)
Our offer
  • National and international on-the-job training
  • Long-term professional challenge
  • Attractive and result-oriented payment with the benefits of a modern company
  • Flat hierarchies and quick decision making processes
  • Interdepartmental cooperation
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Chorzów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    15 godz.
    Osoba na tym stanowisku odpowiada za wdrażanie strategii PR oraz za komunikację zewnętrzną. Na co dzień zajmuje się współpracą z dziennikarzami i lokowaniem ekspertów w mediach oraz prowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych (działanie organiczne), tworzy treści (artykuły,...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Rzecznik prasowy / Specjalista ds. PR

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej; Redagowanie materiałów prasowych; Obsługa profili w mediach społecznościowych; Administrowanie stronami internetowymi od strony komunikacji; Opracowanie koncepcji i redakcja materiałów o charakterze informacyjno-promocyjnym...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...
  • Specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej i Promocji

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Promowanie profilaktyki zdrowotnej obejmującej: programy i badania profilaktyczne finansowane przez NFZ; prewencję i dbałość o zdrowy styl życia; wszelkie działania w zakresie zapobiegania chorobom i zdrowego stylu życia podejmowane przez NFZ;...