Controller Finansowy
Miejsce pracy: Kraków
Numer referencyjny: CF/11/21
Twój zakres obowiązków:
- przygotowywanie comiesięcznych zarządczych skonsolidowanych sprawozdań finansowych
- sporządzanie zarządczych budżetów/forecastów skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz analiza ich realizacji wraz z wyjaśnieniem odchyleń
- tworzenie analiz i raportów finansowych na potrzeby informacji zarządczej
- analiza kosztów i ich alokacja zgodnie z polityką firmy
- udział w ocenie efektywności projektów oszczędnościowych i inwestycyjnych
- analiza kluczowych wskaźników finansowych i rekomendacje dalszych działań
- doskonalenie narzędzi raportowania, modyfikacje i wdrażanie usprawnień mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego
- współpraca z innymi działami w zakresie zbierania informacji
- przygotowywanie prezentacji i raportów dla Zarządu
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, księgowość, controlling)
- wiedza praktyczna w zakresie rachunkowości zarządczej i finansowej (sporządzanie jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych, budżetu, kontrola kosztów, umiejętność oceny ryzyka, analizy odchyleń)
- bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- systematyczność, terminowość, rzetelność i dyspozycyjność
- analityczny sposób myślenia i samodzielność w rozwiązywaniu zadań
- umiejętność pracy w zespole
- inicjatywa i kreatywność w proponowaniu nowych rozwiązań
- komunikatywność oraz umiejętność prezentacji danych
- otwartość na nowe zadania, wyzwania, chęć pracy w dynamicznym otoczeniu
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dobra znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kategorii B
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- posługiwanie się językiem niemieckim lub francuskim
- znajomość systemów do finansowej analizy danych (np. Microsoft Power BI, Oracle BI) oraz planowania finansowego (np. IBM Cognos Analytics TM1), znajomość systemów klasy ERP (np. IFS, SAP)
Oferujemy:
- pracę w jednej z największych międzynarodowych firm z branży meblarskiej w Europie z ugruntowaną pozycją na rynku
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- pracę w ambitnym, bardzo zaangażowanym zespole nastawionym na współpracę
- autonomiczne zadania gdzie możesz wykorzystać i rozwijać swój analityczny sposób myślenia
- przestrzeń na inicjatywę i kreatywność w proponowaniu nowych rozwiązań
- możliwość rozwoju zawodowego, w tym uzupełnianie i poszerzanie wiedzy poprzez szkolenia specjalistyczne oraz interpersonalne
- benefity takie jak: karta multisport, dofinansowanie do nauki języka obcego, organizacja i dofinansowanie kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Poznaj
Nowy Styl
Od 30 lat pomagamy firmom na całym świecie urządzać przestrzeń biurową. Najpierw określamy ich potrzeby, a następnie dobieramy i dostarczamy rozwiązania oraz produkty, które uczynią ich prace zdrowszą, wydajniejszą i bardziej komfortową. Ponadto wyposażamy miejsca użyteczności publicznej takie jak miejsca opieki zdrowotnej, kilkudziesięciotysięczne stadiony, czy sale koncertowe. Pasja do tworzenia nowych produktów i aranżacji miejsc oraz satysfakcja z dobrze wykonanego projektu napędza nas do dynamicznego rozwoju.