Obowiązki:
- Zarządzanie planem działań contentowych
- Tworzenie treści marketingowych: artykułów, treści na stronę internetową, opisów usług, komunikatów dla mediów i klientów
- Przygotowywanie materiałów wspierających sprzedaż: prezentacji, case studies, broszur produktowych, wideo, podcastów
- Korekta materiałów
- Tworzenie treści i materiałów w ramach komunikacji wewnętrznej oraz działań employer branding
- Aktualizacja firmowych stron internetowych
- Opieka and profilami firmowymi w social media
- Analiza rynku i przygotowywanie raportów
- Monitoring mediów
- Analiza działań contentowych i poszukiwanie optymalizacji
- Bieżąca współpraca z zespołem działu marketingu
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia w obszarze content marketingu
- „Lekkie pióro” i umiejętności tworzenia angażujących treści
- Doskonała znajomość języka polskiego i zasad ortografii
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość zasad SEO
- Umiejętność współpracy z ekspertami i skutecznego pozyskiwania informacji
- Kreatywność i nieszablonowe myślenie, aktywne poszukiwanie nowych form prezentacji treści
- Doskonała organizacja pracy
- Poczucie estetyki
- Mile widziane doświadczenie w obszarze usług profesjonalnych lub usług B2B
Oferujemy:
- Dogodna lokalizacja
- Elastyczny czas pracy (7-9/15-17)
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową oraz ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Kursy językowe on-line (angielski, niemiecki)
- Rewelacyjną atmosferę w zespole
- Pyszną kawę
Poznaj
Crowe Poland
Jesteśmy częścią grupy spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Od blisko 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, audytu, doradztwa podatkowego oraz konsultingu biznesowego. Pracujemy dla polskich i zagranicznych firm, także dla największych globalnych marek. Należymy do międzynarodowej sieci Crowe Global, działającej w 130 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 500 osób w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji. 80 proc. naszego zespołu to kobiety, ta proporcja zachowana jest również wśród kadry managerskiej. Zapewniamy realne możliwości rozwoju, aż 1/3 naszych managerów zaczynała współpracę z nami od stanowisk asystenckich.