Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist (Chat Support) with Ukrainian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Effective contact with the customer only via live chat - 100% back office; A positive, empathetic and professional approach to customers; Providing reliable and accurate information in response to customer questions and problems in the logistics industry; Active communication within the team;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta (wsparcie czatu) z językiem ukraińskim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej; Aktywna komunikacja w zespole;...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Greek

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z branży motoryzacyjnej z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy. Zachowanie entuzjazmu i...
  • Specjalista ds. obsługi klienta branży motoryzacyjnej z językiem greckim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Profesjonalna i szybka obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej obsługi....
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your responsibilities: Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Norwegian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Zobacz więcej ofert pracy

Contact Center Representative I with Portuguese

Aon
śląskie
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
573 dni temu

You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take advantage of training programs and build up your skills step-by-step! 

 

This is a hybrid role with the flexibility to work both fully virtually and/or from our Kraków office. 

 

Aon is in the business of better decisions  

  

At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world.   

As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.

Contact Center Representative I with Portuguese
woj. śląskie
Nr ref.: 2525636
What the day will look like 

 

You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits.  

 

Also, in your first 3 months: 
  • you'll learn how we organize employee benefits for our clients 
  • you'll get to know our team of specialists who will share their expertise with you 
  • you'll become familiar with some online tools that our customers use to select and handle their benefits
Skills and experience that will lead to success
  • up to 6 months of experience in a similar role would be useful, but we're much more interested in how quickly you can learn new skills 
  • excellent English & Portuguese – you need to be at least C1 (on the CEFR scale) because you'll be using this language every day 
  • good communication skills – you need to be really good at interacting with customers and helping them to solve issues 
  • flexibility and good organisation skills 
How we support our colleagues  

  

In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself.  We offer a variety of working style solutions, but we also recognise that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working! 

  

Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued. 

  

We provide individuals with disabilities reasonable accommodations to participate in the job application or interview process, to perform essential job functions, and to receive other benefits and privileges of employment in accordance with applicable law. Please contact us to request an accommodation on ReasonableAdjustments@Aon.com 

  

Aon values an innovative, diverse workplace where all colleagues feel empowered to be their authentic selves. Aon is proud to be an equal opportunity workplace.  

 

 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist (Chat Support) with Ukrainian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Effective contact with the customer only via live chat - 100% back office; A positive, empathetic and professional approach to customers; Providing reliable and accurate information in response to customer questions and problems in the logistics industry; Active communication within the team;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta (wsparcie czatu) z językiem ukraińskim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej; Aktywna komunikacja w zespole;...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Greek

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z branży motoryzacyjnej z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy. Zachowanie entuzjazmu i...
  • Specjalista ds. obsługi klienta branży motoryzacyjnej z językiem greckim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Profesjonalna i szybka obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej obsługi....
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your responsibilities: Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Norwegian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...