CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy i nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce. Do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem VIP,
- rzetelna i szczegółowa analiza zgłoszeń klienta,
- monitorowanie procesu realizacji zgłoszeń i reklamacji,
- współpraca z dealerami,
- obsługa infolinii i procesów realizowanych przez zespoły call center.
- posiadasz silną orientację na klienta, umiejętność budowania i utrzymywania długofalowej relacji z klientem,
- posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta,
- posiadasz umiejętność aktywnego słuchania i analizy informacji,
- jesteś odporny na stres,
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie minimum B2,
- interesujesz się motoryzacją i posiadasz wiedzę w tym zakresie,
- posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Prawo jazdy kategorii B będzie dodatkowym atutem.
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie za realizację celów,
- Profesjonalne wdrożenie do nowej roli,
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- Pracę w przyjaznej atmosferze,
- Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne,
- Biuro zlokalizowane w samym centrum miasta,
- Niezbędne narzędzia do pracy.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY