The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta/wynajem samochodów zgodnie z wymogami licencji i standardami obsługi, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”, dbałość i stosowanie właściwych cen i cenników oraz innych opłat; Wypełnianie umów najmu,...
Zadania: Głównym zadaniem jest zapewnienie klientom doskonałej obsługi poprzez zarządzanie zamówieniami, zarządzanie kontami, rozwiązywanie problemów i niezbędną komunikację biznesową. Customer Service Analyst jest pierwszą linią kontaktu dla biznesu i klientów. Wsparcie działu...
pracownik fizyczny umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów, realizacja rezerwacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowanie umów najmu, obsługa transakcji płatniczych. Sporządzanie raportów i zestawień, kontrola umów najmu. Obsługa rezerwacji krajowych i zagranicznych. Dostawa i...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta. Odbieranie połączeń telefonicznych, maili, wiadomości na czacie oraz realizacja celów ustalonych przez zarządzanie. Przestrzeganie procedur i polityk firmy w celu zapewnienia jakości. Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań....
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind wichtig, Du...
Conseiller clientèle dans un centre d’appel: Langue française
Conseiller clientèle dans un centre d’appel: Langue française
Telecommunications Operations & Service Centre (ACN) Sp. z o.o
dolnośląskie, Wrocław, ul.Grabiszyńska 251 a
praca stacjonarna
4922 dni temu
ACN est une compagnie proposant des services de télécommunications à des prix fortement compétitif pour les clients particuliers et entreprises d'Europe, d'Amérique du Nord et d'Australie.
Nous recherchons actuellement de nouveaux employés pour rejoindre notre équipe Française:
Conseiller clientèle dans un centre d’appel: Langue française
Location: Wrocław, ul.Grabiszyńska 251 a
Nr Ref.: FR/08/11PR
Conseiller clientèle dans un centre d'appels (CSR I FR) sera responsable de traiter des appels entrants ainsi que la maintenance de correspondance des clients d'ACN.
L'agent devra suivre les procédures internes afin de traiter les demandes, mais devra aussi répondre aux attentes de qualité et de quantité posées par la direction.
Profil recherché:
Français parlé et écrit couramment
Bon niveau d'Anglais (parlé et écrit)
Des compétences efficaces en communication
La volonté de fournir un service client de qualité exceptionnelle
Une expérience dans un environnement de travail d'équipe avec des buts et objectifs communs.
Une expérience précédente dans un centre d'appel est préférable
Description du poste:
Répondre aux appels téléphoniques, emails et courriers des nos clients
Informer, conseiller et assister nos clients
Analyser les demandes des nos clients en établissant un diagnostic personnalisé afin de satisfaire leur besoins
Réaliser tout traitement administratif lié à la gestion du contact.
Noter des demandes d'intervention dans le système d'information
Assurer l'enregistrement des actions menées tant dans les fichiers clients que dans les outils de gestion de la relation client
Nous offrons:
Contrat de travail
Un salaire attrayant complété par un ensemble d'avantages sociaux (assurance maladie, ticket cinéma, indemnités de transport)
Formation initiale rémunérée
Équipe de travail chaleureuse et soucieuse avec un très bon programme d'intégration des nouveaux membres
The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta/wynajem samochodów zgodnie z wymogami licencji i standardami obsługi, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”, dbałość i stosowanie właściwych cen i cenników oraz innych opłat; Wypełnianie umów najmu,...
Zadania: Głównym zadaniem jest zapewnienie klientom doskonałej obsługi poprzez zarządzanie zamówieniami, zarządzanie kontami, rozwiązywanie problemów i niezbędną komunikację biznesową. Customer Service Analyst jest pierwszą linią kontaktu dla biznesu i klientów. Wsparcie działu...
pracownik fizyczny umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów, realizacja rezerwacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowanie umów najmu, obsługa transakcji płatniczych. Sporządzanie raportów i zestawień, kontrola umów najmu. Obsługa rezerwacji krajowych i zagranicznych. Dostawa i...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta. Odbieranie połączeń telefonicznych, maili, wiadomości na czacie oraz realizacja celów ustalonych przez zarządzanie. Przestrzeganie procedur i polityk firmy w celu zapewnienia jakości. Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań....
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind wichtig, Du...