Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....
Zobacz więcej ofert pracy

Compliance Specialist

Aon Hewitt
Kraków
praca stacjonarna
3394 dni temu


Aon Hewitt is the global leader in human resource consulting and outsourcing solutions. Our truly international team is made up of 29 000 employees working in more than 90 countries worldwide. We were one of the first human resources administration outsourcing centers in Poland and are one of the most experienced and well established employers in the market. We have 750 colleagues in our Krakow office, ranging from young graduates to the most experienced professionals in the field. We are proud of our drive to continuously improve our processes, customer service values and great atmosphere in our team. 


Come and join one of the best teams in Poland!



Compliance Specialist
Location: Kraków
Nr. Ref.: 08587


Key responsibilities:
  • Participate in the preparation of monthly reporting;
  • Drive process analysis & improvement initiatives;
  • Advise on projects with control implications;
  • Report directly to the Finance Center’s compliance Manager;
  • Provide written and verbal communication to Compliance Manager when reporting controls related issues;
  • Evaluate processes and control throughout the EMEA Center;
  • Execute and document control testing;
  • Evaluation of control design and operating effectiveness;
  • Provide written and verbal communication to Compliance Manager when reporting controls related issues;
Requirements:
  • 1-2 years’ experience in Financial SSC environment;
  • At least 1-2 years’ experience in accounting/finance area;
  • Excellent English written and verbal communication skills;
  • Experience in using computer applications (MS Office is a must);
  • MS Excel – advanced level;
  • Strong analytical and problem solving skills;
  • High motivation, ability to prioritize tasks and work to meet tight deadlines;
  • Ability to work independently and as part of a team;
  • Experience in project work would be an asset;
  • Spotless record and strong ethos.
We offer:
  • A promising career path and individual development plan
  • A large number of career opportunities in different business areas
  • Cooperation with young, energetic and craving for knowledge colleagues just like you
  • The opportunity to build strong and meaningful relationships with clients and influence their business
  • The best medical cover on the market with free dental care
  • Generous and competitive benefits package (multisport cards, insurance, vouchers – find out what else is waiting for you!)
  • Offices in close proximity to Krakow’s city centre
  • The chance to participate in social events and charity actions
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....