Firma notowana na GPW.
Compliance Officer
Miejsce pracy: Łódź, ul. Rzgowska 30
Wymagania
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Compliance Officer,
- praktyczna znajomość standardów spółek akcyjnych,
- umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania logicznych wniosków i przejrzystego formułowania rekomendacji,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z prawem, zarządzaniem, finansami, ekonomią,
- mile widziane certyfikaty uprawniające do wykonywania zawodu Compliance Officer
- niekaralność (w tym również za przestępstwa skarbowe).
Zadania
- przygotowanie strategii i planu operacyjnego działań niezbędnych do zapewnienia zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa,
- inicjowanie, przygotowywanie i wdrażanie procedur i standardów wewnętrznych organizacji w zakresie etyki i sposobów działania,
- monitorowanie, wparcie przy audytach wewnętrznych i kontroli prowadzonej działalności pod kątem zgodności z przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi,
- zapewnianie standardów postępowania z informacjami poufnymi,
- współpraca z podmiotem odpowiedzialnym w organizacji za ochronę danych osobowych,
- wdrożenie procedur przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu,
- przeciwdziałania korupcji i innych zgodnie z regulacjami powszechnie obowiązującego prawa i standardami rynkowymi oraz aktualizacja procedur,
- raportowanie stanu przestrzegania prawa do Zarządu oraz Rady Nadzorczej, doradzanie w zakresie obowiązujących przepisów prawa, zasad i kodeksu postępowania, standardów rynkowych, i dobrych praktyk,
- zapobieganie konfliktom interesu, monitorowanie umów z kontrahentami i ich przestrzegania,
- organizacja kanałów typu whistleblow mających na celu lepsze wykrywanie działań wykraczających poza przyjęte i obowiązujące normy i zasady działania, współpraca i koordynowanie wdrożenia kanałów typu whistleblow,
- współpraca z zewnętrznymi podmiotami, takimi jak radcy prawni i kancelarie prawne wspierającymi organizację w obszarze prawa, audytu itp.,
- identyfikacja i ocena ryzyka wynikającego z wymogów prawa,
- zgłaszanie do organów publicznych przypadków naruszeń prawa,
- edukacja pracowników, wprowadzanie standardów i rozwój świadomości w zakresie compliance w organizacji.
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.