W Grupie Efirst tworzymy i sprzedajemy suplementy diety na Bliskim Wschodzie, w Azji oraz współtworzymy aplikację do samorozwoju, dostępną w Europie i Ameryce Północnej. Na co dzień współpracujemy z naszymi zespołami w Dubaju, Bangkoku i Singapurze. Pełnymi garściami czerpiemy z doświadczenia specjalistów w naszym back-office w Polsce. Korzystamy z własnego know-how i doświadczenia, aby w pełni wykorzystać rosnący potencjał rynku e-commerce w Europie i Azji Południowo-Wschodniej.
Communications Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
- zarządzanie całością działań dotyczących komunikacji marketingowej
- prowadzenie kanałów marki w social mediach
- tworzenie maili marketingowych
- tworzenie strategii i planu komunikacji marketingowej
- zarządzanie i prowadzenie negocjacji z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
- uczestniczenie w procesie badań rynkowych
- aktywna współpraca z innymi działami w celu wymiany informacji potrzebnych do realizacji celów
Twoje umiejętności i kwalifikacje:
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku po stronie klienta lub w agencji reklamowej
- znakomita znajomość języka francuskiego
- lekkie pióro w pisaniu materiałów marketingowych
- kreatywność i otwartość na dzielenie się własnymi pomysłami
- wysoki poziom samodzielności i wychodzenia z inicjatywą
Oferujemy:
- wolność w kreowaniu i pracę nad najlepszymi suplementami diety
- elastyczny model pracy (po początkowym okresie wzajemnego poznania się)
- super team, który sprawi, że pracę połączysz z przyjemnością
- prywatną opiekę medyczną (z opcją dla rodziny)
- kartę Benefit System
- rewelacyjną kawę i świeże owoce :)
- doskonałą atmosferę pracy w centrum Warszawy, w nowoczesnym aczkolwiek kameralnym biurowcu przy ul. Pięknej