Communications and administrative support officer
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków
- Zapewnienie wsparcia General Service Managerowi w zakresie komunikacji z Klientem w formie postów Yammer, kampanii mailingowych, prezentacji, ofert, eventów, planów i harmonogramów.
- Zbieranie danych od zespołu podległego GSM w zakresie planów operacyjnych, harmonogramów i projektów prowadzonych dla/przez Klienta
- Dbałość i zarządzanie obiegiem procesów i projektów wewnątrz jednostki Sodexo
- Współpraca z Działami Wsparcia ze strony Sodexo w zakresie zamówień, planowanych eventów, projektów i wydarzeń
- Kontakt z Klientem i współpracownikami w zakresie planowanych eventów, projektów i wydarzeń.
Wymagania
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i organizacyjne
- Umiejętność pracy pod presją czasu, w szybko zmieniającym się otoczeniu
- Znajomość programu Canva lub innego programu graficznego
- Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office(Excel, Power Point)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1)
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Ciekawe wyzwania zawodowe w dynamicznym środowisku pracy
- Umowę o pracę, na pełny etat,
- Realna możliwość rozwoju, w międzynarodowym środowisku,
- Benefity, m.in. prywatną opiekę medyczną Luxmed, Multisport, dostęp do atrakcyjnych kursów językowych, bony świąteczne.
Poznaj
Sodexo Polska Spółka z o. o.
Od początku naszego istnienia, w Sodexo mamy konkretną wizję działalności – to ona wytycza kierunek, w którym zmierzamy. Przyjęta przez nas perspektywa stoi u podstaw wszystkiego, co robimy.Wierzymy, że konkretne działania i codzienne wysiłki prowadzą do realnej poprawy życia ludzi, lokalnych społeczności i funkcjonowania naszej planety. Właśnie dlatego naszym celem jest czynienie życia lepszym dla wszystkich.