Jesteśmy jedną z największych agencji SEO w Polsce. Posiadamy prawie 15-letnie doświadczenie w pomaganiu naszym Klientom w ich codziennych zmaganiach w obszarze SEO i SEM. Naszą specjalnością są wysokiej jakości usługi pozycjonowania i prowadzenia kampanii Google AdWords dla
klientów w Polsce i za granicą.
Jeśli chcesz dołączyć do grupy najlepszych ekspertów z branży SEO i SEM, pasjonatów i profesjonalistów, dla których praca jest przyjemnością – zapraszamy do nas!
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Communication Specialist
Miejsce pracy: Poznań
To możemy Ci zaproponować:
- elastyczne godziny pracy – 7.00/9.00 – 15.00/17.00,
- stabilne zatrudnienie w firmie, która jest liderem rynku SEO,
- forma współpracy do wyboru B2B lub UoP,
- szkolenia z możliwością uzyskania branżowych certyfikatów,
- biuro przyjazne psom,
- strefę chill (PS4, bilard, piłkarzyki, lotki),
- prywatną opiekę medyczną – LuxMed,
- dofinansowanie do Multisportu,
- urodzinowy dzień wolny,
- regularne integracje,
- biblioteczkę pracowniczą.
W jakim obszarze będziemy współpracować?
- współtworzenie strategii komunikacji dla kilku marek,
- koordynowanie pracy agencji PR,
- proaktywne budowanie relacji z dziennikarzami,
- kompleksowe prowadzenie projektów z zakresu komunikacji np.: stworzenie i promocja ebooka z partnerami marki,
- tworzenie tekstów PRowych – noty, raporty, infografiki i inne,
- badanie trendów, nowości rynkowych i działań konkurencji,
- tworzenie harmonogramów publikacji,
- aktywne obsługi kanałów SM we współpracy z SM Specialist,
- redagowanie i publikowania treści na platformach SM,
- kreacje koncepcji dla kampanii marketingowych,
- monitorowanie mediów (poprzez np. Brand24),
- współpraca z grafikami przy tworzeniu koncepcji graficznych.
Twoje doświadczenie:
- minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty,
- udokumentowane sukcesy w prowadzeniu projektów,
- doświadczenie ze współpracą z dziennikarzami,
- umiejętność pisania zgodnie z zasadami j. polskiego – konieczne oko do detali,
- lekkie pióro i znajomość trendów SM,
- doskonała znajomość portali SM,
- znajomość branży marketingu w Polsce,
- kreatywny umysł, zaangażowanie i orientacja na cel,
- umiejętność dobrej samoorganizacji czasu pracy.