MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145.
Commercial Controller
Miejsce pracy: Oświęcim
Nr Ref.: CC/11/2017
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie i koordynacja procesu tworzenia budżetów i okresowych prognoz sprzedaży: plany ilościowo-wartościowe, kosztów stałych
- Sporządzanie analiz strategicznych, planowanie i kontrola cen oraz przychodów, sterowanie działaniami handlowców w kierunku uzyskania założonych w budżetach marż pokrycia (GM, NM)
- Prowadzenie badań rynku, analizy konkurencji, udziału w rynku we wszystkich obszarach aktywności sprzedażowej
- Przygotowanie oraz weryfikacja danych do ocen okresowych (kwartalnych KPIs) sprzedawców
- Sporządzanie wielowymiarowych okresowych raportów sprzedaży
- Zarządzanie narzędziami wsparcia sprzedaży tj. hurtownią danych, BI, w zakresie potrzeb BU (czynny udział w tworzeniu raportów w BI oraz uczestniczy w kontroli i administracji danymi prezentowanymi dla BU)
- Nadzór nad budżetem BU
- Uczestnictwo we wdrożeniach systemów informatycznych w ramach swojego obszaru działalności
- Przygotowuje analizy i raporty finansowe ad hoc
- Ścisła współpraca z Controllingiem Centralnym w celu przygotowywania modeli, raportów i in.
- Uczestniczy w zespołach projektowych w obszarze R&D przygotowując analizy finansowe do projektów typu „costs savings”
- Współuczestniczy w procesie planowania projektów inwestycyjnych (capex) przygotowując do nich analizy finansowe
- Przygotowuje miesięczne analizy kosztów zmiennych jednostkowych wytworzonych produktów oraz porównuje wykonane standardy produkcyjne (normy) z planem, analizuje koszty stałe wykonane w porównaniu z planowanymi
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie zawodowe z zakresu controlllingu, finansów
- Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Umiejętność posługiwania się systemami informatycznymi i hurtownią danych
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym zakładzie produkcyjnym
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego
- Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę