BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 164 krajach i zatrudniamy ponad 111 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu. Czołowe miejsca w rankingach branżowych co roku potwierdzają, że to, co robimy, robimy naprawdę dobrze.
Obecnie do naszego Działu Clients & Markets, do biura w Warszawie lub Poznaniu, poszukujemy osoby na stanowisko:
- umowę o pracę
- rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
- bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole
- jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
- program rekomendacji pracowników
- sezonowy lektorat z języka angielskiego
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- wyszukiwanie informacji nt. (potencjalnych) Klientów
- aktualizacja naszej bazy i systemów o wymagane informacje
- przeprowadzanie procedur z zakresu compliance (m.in. uzupełnianie formularzy akceptacji klienta i zlecenia, formularzy AML, zapytań dotyczących niezależności) zgodnie z obowiązującymi w BDO standardami
- wsparcie pracowników Działu w tworzeniu ofert, prezentacji, umów etc.
- wykształcenie wyższe — preferujemy prawo i administrację, zarządzanie, finanse i rachunkowość
- zaangażowanie w wykonywaną pracę i odpowiedzialność
- skrupulatność oraz umiejętność wyszukiwania i analizy informacji
- chęć rozwoju oraz proaktywne podejście do zadań i swojej roli w zespole
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym (B1- B2)
- znajomość pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym
- wysoki poziom kultury osobistej i komunikacji