Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Kierownik Działu Obsługi Klienta i Kas

    Transgourmet Polska   Łódź, Pabianicka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
  • Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Kraków, ul. Puszkarska 7H    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    21 godz.
    Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
  • Koordynator ds. Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjentów; Organizacja obsługi Pacjentów Premium oraz anglojęzycznych; Rozwiązywanie bieżących problemów i zarządzanie reklamacjami; Planowanie i optymalizacja pracy zespołu (grafiki, urlopy) Wsparcie rozwoju...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
Zobacz więcej ofert pracy

Client Support Team Leader

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Gdańsk
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
1045 dni temu
Client Support Team Leader
Gdańsk

At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital.


In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and graduates. You can expect five-star training, a chance to realize your career goals, and a range of benefits. Be Cognizant! 

 

Scope of duties:
  • Manage a team consisting of 15-20 agents.
  • Overall and individual supervision of efficiency and quality of the team.
  • Providing support for the team members, conducting and documenting, huddles and feedback sessions meant for skill and discipline-related issues.
  • Driving operation to meet service levels & KPI’s.
  • Enforce real-time adherence in all Work Types within the scope of operation.
  • Ensure a very high degree of client satisfaction by meeting all the SLAs– constant interaction with the client, reporting team performance, skilling status, etc.
  • Providing visibility and reporting capabilities of KPIs.
  • Preparing reports / graphs / Pivot reports / dashboards etc.
  • Active collaboration with internal Cognizant teams and stakeholders to provide seamless service to the customer – attending meetings, handling additional tasks, sharing reports and insights.
Qualifications:
  • Excellent written communication skills - English.
  • Team Management experience (1-2 years) in a similar work environment preferably in BPO or Customer Service Area.
  • Goal and result-oriented mindset.
  • Customer focus.
  • Integrity and professional ethics, familiarity with business etiquette.
  • Working experience of MS Excel - few examples but not limited to:
  • Lookup Functions – VLOOKUP, XLOOKUP.
  • Logical Functions – IF, AND, OR, XOR.
  • Text Functions – FIND, SEARCH, PROPER, TRIM, CONCATENATE.
  • Formatting & Auditing.
  • Strong client relationship management and customer service skills.
  • Willingness to work from the office.
We offer:
  • Opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an irreproachable reputation.
  • Pleasant and inspiring working atmosphere.
  • Professional development and clear career path.
  • Training & development opportunities.
  • Competitive salary with cafeteria benefits.

About our Candidate Privacy Statement: https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Cognizant is a leading IT Services provider globally, transforming Clients' business, operating and technology models for the digital era. Headquartered in the US, Cognizant is ranked on the Fortune 500 and is consistently listed among the most admired companies in the world.At Cognizant, we celebrate diversity and inclusion across our workforce and with our partners, communities and fellow racing fans. That’s why, alongside the Aston Martin Cognizant Formula One team, we work in unison for a more inclusive future. All in, all welcome.

Podobne oferty

  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca zdalna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Kierownik Działu Obsługi Klienta i Kas

    Transgourmet Polska   Łódź, Pabianicka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
  • Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Kraków, ul. Puszkarska 7H    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    21 godz.
    Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
  • Koordynator ds. Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie wysokiego standardu obsługi pacjentów; Organizacja obsługi Pacjentów Premium oraz anglojęzycznych; Rozwiązywanie bieżących problemów i zarządzanie reklamacjami; Planowanie i optymalizacja pracy zespołu (grafiki, urlopy) Wsparcie rozwoju...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379