Client Support Service Desk Analyst
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: JO-1704-352092_2
Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources , świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów.
Nasz Klient- międzynarodowa firma IT poszukuje do swojego biura kandydatów na stanowisko:
Client Support Service Desk Analyst
Lokalizacja: Gdańsk
Zadania:
- Responsywność wobec problemów jakie napotyka klient
- Sprawowanie kontroli nad prawidłowym wykonywaniem zadań
- Zarządzanie oraz planowanie czasu pracy
- Zapewnianie płynnej komunikacji z klientem
- Skuteczne przyporządkowywanie zdarzeń odpowiednim inżynierom w koniecznych przypadkach
- Wspieranie liderów zespołów projektowych
- Pilnowanie przestrzegania zasad w ramach ITIL
- Umożliwianie płynnego przepływu informacji w strukturach przedsiębiorstwa
- Przygotowywanie dokumentacji celem jej implementacji do struktur baz danych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe powiązane z IT
- Ogólna wiedza techniczna z zakresu infrastruktury i architektóry
- Bardzo dobra znajomość oraz wiedza z zakresu technologii internetowych w przełożeniu na znaczenie dla organizacji
- Znajomość ITIL oraz jej funkcji w branży IT
- Profesjonalna obsługa klienta
- Znajomośc języka angielskiego na poziomie minimum B2
- Umiejętność pracy nad kilkoma zadaniami na raz
- Umiejętność poprawnego wykonywania dokumentacji oraz sprawozdań
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Nabycie cenionego na rynku doświadczenia
- Konkurencyjną stawkę wynagrodzenia
- Możliwość w rozwijającym się przedsiębiorstwie
- Benefity takie jak: karta MultiSport, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie