Najnowsze oferty pracy

  • Handlowiec z j. niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie połączeniami przychodzącymi; Aktywna sprzedaż i przygotowanie ofert; Wprowadzanie informacji do bazy danych;
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca Klienta z j. czeskim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   35,00 - 45,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku CZESKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Specjalista / Specjalistka ds telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Sportstech Brands Holding GmbH   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro.de   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    7 tysięcy złotych brutto/miesiąc – pełny etat, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim; praca z komputerem i obsługa programów tj. komunikatory.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twoim zakresem obowiązków będzie: Telefoniczna obsługa zgłoszeń od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Kontrola poprawności implementacji rozwiązań. Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami....
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
  • Specjalista ds. pomocy technicznej w języku szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i...
Zobacz więcej ofert pracy

Client Services Agent - German Speaker

Euroclear Bank Oddział w Polsce
Kraków
praca stacjonarna
1581 dni temu
Client Services Agent - German Speaker
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: KRA2022N



Transaction Processing Settlement Client Service

 

 

Once shares and bonds are traded, the securities and cash need to be exchanged. That’s where

 

Euroclear Bank comes in to ‘settle’ the trades. Every day, Euroclear processes around 200.000 transactions. At the very heart of our organisation, the Operations Division is responsible for delivering premier settlement and related services to our clients. Starting your career in our Operations Department will give you a unique grounding in how the global financial system works.

 

Division

 

Client Service Settlement team is part of the Transaction Processing division. The team of

 

around 40 people based in Belgium and Poland is a primary contact centre responsible for

 

handling phone and email inquiries of the clients related to exchange of securities and cash on

the international markets. The mission of Client Service Settlement is to deliver best class service to the biggest banks and market players of the financial world.

 

Your part of the deal:

  • Responsible for direct contact with international clients via phone, email and live chat.
  • Establishing and maintaining effective relationships with clients.
  • Interfacing with Euroclear’s Operations teams to solve problems and keep clients in the loop.
  • Anticipating client’s needs and finding solutions within indicated policies and procedures.
  • Delivering timely and accurately follow up of the client inquiries and ensuring proactive communication to all parties involved.
  • Identifying and contributing to service and process enhancements by updating existing procedures and creating new ones when needed.
  • Working effectively as a team member but also independently.

Your profile:

  • You are fluent in English and German (at least C1 level required).
  • You hold a University degree (a diploma in Finance is an advantage).
  • Your experience in working for international companies, especially from the
  • financial/investment area is an asset.
  • You are client oriented and have good communication skills.
  • You feel highly comfortable working on the phone.
  • Your previous customer service experience would be a strong asset.
  • You are assertive while correctly balancing client and company interests.
  • You are risk aware and you pay attention to details.
  • You are organised and details oriented.
  • You work quickly and accurately ensuring high quality service.
  • You have good analytical and problem solving skills, enabling you to react fast on
  • client’s inquiries.
  • You are punctual and flexible in terms of working hours (special working schedules
  • between 8.00am and 7.00pm).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Handlowiec z j. niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie połączeniami przychodzącymi; Aktywna sprzedaż i przygotowanie ofert; Wprowadzanie informacji do bazy danych;
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca Klienta z j. czeskim

    Arteria Customer Services Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   35,00 - 45,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa Klienta znanej francuskiej marki kosmetycznej - rozmowy prowadzone są wyłącznie w języku CZESKIM, prowadzenie rozmów telefonicznych w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym (wyłącznie wewnętrzna baza Klientów) oraz obsługa back office (w tym...
  • Specjalista / Specjalistka ds telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Sportstech Brands Holding GmbH   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro.de   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Niemcy
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    7 tysięcy złotych brutto/miesiąc – pełny etat, praca zdalna. Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim; praca z komputerem i obsługa programów tj. komunikatory.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Praca zdalna Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    Praca.pl   małopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Szwajcaria
    specjalista (mid)  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa zamówień, realizowana zdalnie. Kompetentna pierwsza linia kontaktu dla klientów w branży medycznej, Zarządzanie zapytaniami klientów telefonicznie i mailowo. Obsługa zwrotów i reklamacji. Wsparcie klientów w portalu biznesowym.
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego z językiem szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twoim zakresem obowiązków będzie: Telefoniczna obsługa zgłoszeń od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Kontrola poprawności implementacji rozwiązań. Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami....
  • Customer Support Advisor with Dutch

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
  • Specjalista ds. pomocy technicznej w języku szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i...