Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów. Współpraca z...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Wrocław, CH Magnolia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Zobacz więcej ofert pracy

Client Service Specialist – Infor Nexus

Infor (Polska) Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
1931 dni temu

Infor is a $3B enterprise software provider and strategic technology partner for more than 90,000 organizations worldwide. Infor is owned by Golden Gate Capital and Koch Equity Development. Our software is purpose-built for specific industries, providing complete suites designed for progress – for individuals, businesses, and across networks. We believe in the beauty of work, the importance of relationships, and the collective power of ideas to drive significant positive change.

Client Service Specialist – Infor Nexus
Miejsce pracy: Wrocław


Designed for Progress
incorporates two powerful concepts:

  • Design, which represents Infor’s commitment to designing with purpose and intent so our work reflects the changing behaviors and expectations of our users and how they view the world. Our goal is to empower both individual employees and organizations by putting users first, building beauty into everything we do, and redefining expectations for the way software looks, feels, and functions.
  • Progress, which Infor defines as partnering with customers to drive significant positive change. We are proud of the role we play in helping organizations move forward with their own visions of progress, whether that means small steps that make every day a little easier or giant leaps that impact mankind.

From our deep investments in the future to our commitment to making customers successful every day,
everything about Infor is designed for progress. Our Values Set Us Apart.


Position Summary


We seek a Client Service Specialist to provide quality customer support to our new and existing customer base at Infor Nexus within the Global Services organization. It is a visible position that requires a substantive level of proactive problem solving. Excellent communication skills and follow-through are essential for the position.

 

Key Responsibilities
  • Interact with customers and manage their inquiries via phone, e-mail and CRM support tool. This includes troubleshooting queries, answering business related questions and providing detailed analysis of reported issues.
  • Candidate will be required to respond to customer queries by identifying the problem, utilizing product knowledge and or resource tools to research the customer inquiry, follow up, ensure appropriate escalation if applicable and communicate details of the resolution.
  • Assist customers with completing transactions on the Infor Nexus platform, while understanding their specific requirements.
  • Communicate with partners and various departments within our organization to ensure an integrated approach to client relationship.
  • Administer training to clients on various functions within the system.
  • Document support procedures and solutions for common issues.
  • Assist with training to team members.
  • Provide assistance to assigned projects.
Key Requirements/Experience
  • Excellent written and verbal communications skills in English
  • At least 2 years Customer Service and/or Operations experience supporting a software application.
  • A successful candidate will be detail oriented, analytical, and an effective problem solver
  • Excellent oral and written communication; customer relations skills a must.
  • Demonstrated ability to follow through on tasks/projects assigned
  • Capacity to multitask and work in a deadline/time sensitive environment
  • Ability to work both independently and in a team environment which requires listening to group members, sharing knowledge and assuming responsibility to ensure success in any efforts.
  • Knowledge of supply chain and/or logistics management preferred
  • Familiarity with EDI or technical mapping a plus.
Infor employees have:
  • A sense of urgency - Conduct your work with intensity and speed. Huddle fast. Make fact-based decisions. Use good judgment. Keeping the initiatives moving. Repeat.
  • A passion for customer success – Be responsive. Follow through on promises. Reject mediocrity. Be obsessive about doing better. Be accessible and communicate proactively. Be selfless. Work as One Infor.
  • A thirst for innovation – Be curious. Be a change agent. Some ideas will prove out, and other will not. Fail fast. Iterate. Stay ahead of technology.
  • A focus on results - Never ignore results and facts. Learn and adjust. Focus on quality in all that you do. Do more of what work; less of what is not working. Invest your time in value creation. Act like an owner with an adaptive, entrepreneurial spirit.
  • A sense of community - Show compassion and caring for others. Be socially responsible. Be inclusive.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów. Współpraca z...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Wrocław, CH Magnolia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...