Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług. Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów....
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami, Realizacja obsługi posprzedażowej, Dostarczanie wsparcia technicznego, Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu, Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów, Promowanie pozytywnego wizerunku...
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Lubuskie
Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

Aon
lubuskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
34 dni temu
Client Service Delivery Senior Administrator with Danish
woj. lubuskie
Nr ref.: 701045/2554588

The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms of hybrid or fully virtual working arrangement.

 

Aon is in the business of better decisions

At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world. As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.

 

What the day will look like
As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on the market!

The main activities include:
  • preparing renewal documents, performing calculations, preparing different kinds of reports
  • communicating and collaborating with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team,
  • working on and preparing reports concerning current insurance market and processing documentation related to the chosen policies.
Skills and experience that will lead to success
  • up to 6 months of experience in a similar role is useful, but we're much more interested in how quickly you can learn new skills,
  • good English and Danish – at the least B2+ (on the CEFR scale) because you'll be using these languages every day when contacting others,
  • good Excel skills – at least at an intermediate level because it's a key working tool,
  • attention to details - you need to be able to keep track of lots of data and enjoy working at a fast pace.
How we support our colleagues
In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself.  We offer a variety of working style solutions, but we also recognise that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working!
Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued.
We provide individuals with disabilities reasonable accommodations to participate in the job application or interview process, to perform essential job functions, and to receive other benefits and privileges of employment in accordance with applicable law
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług. Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów....
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami, Realizacja obsługi posprzedażowej, Dostarczanie wsparcia technicznego, Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu, Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów, Promowanie pozytywnego wizerunku...
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379