Poczta Polska S.A.
Biuro Sprzedaży Usług Finansowych
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- nadzór i koordynacja nad realizacją wyznaczonych planów sprzedaży w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych przez sieć dystrybucji,
- zarządzanie sprzedażą produktów bankowych i ubezpieczeniowych w sieci Poczty Polskiej S.A.,
- opracowywanie, podział i dystrybucja planów sprzedaży w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych na jednostki sprzedażowe Spółki,
- planowanie wyników i poziomów sprzedaży produktów bankowych i produktów ubezpieczeniowych w sieci Poczty Polskiej S.A.,
- koordynowanie działań w zakresie aktywizacji sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych w tym organizacja konkursów, spotkań biznesowych i motywacyjnych,
- opracowywanie koncepcji rozwoju i usprawnień funkcjonowania Biura,
- monitorowanie i analiza bieżących wyników sprzedaży pod kątem realizowania wyznaczonych planów sprzedażowych,
- opracowywanie i wdrażanie planów naprawczych w zakresie sprzedaży produktów bankowych i ubezpieczeniowych dla sieci dystrybucji Poczty Polskiej S.A.,
- współudział w określaniu koncepcji i założeń biznesowych dla systemów motywacyjnych i programów lojalnościowych w zakresie produktów finansowych w sieci Poczty Polskiej S.A.,
- kształtowanie współpracy w zakresie realizacji sprzedaży usług bankowych i ubezpieczeniowych pomiędzy jednostkami organizacyjnymi Poczty Polskiej S.A.
- wykształcenia wyższego, mile widziane kierunkowe,
- min. 2- letniego doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedaży,
- znajomości zasad przygotowywania analiz finansowych oraz pracy z różnymi/ rozproszonymi bazami danych,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- umiejętności wyciągania wniosków na podstawie danych liczbowych i innych informacji,
- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych,
- skuteczności w dążeniu do rezultatów,
- samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętności motywowania współpracowników.
- umowę o pracę na okres próbny,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
- prawo jazdy kat. B.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym