Najnowsze oferty pracy

  • E-commerce Manager

    Wawel SA   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Współtworzenie i odpowiedzialność za kreowanie, wdrażanie i optymalizowanie strategii rozwoju kanału sprzedaży online firmy Wawel poprzez sklep online i marketplace’y Opracowanie i kontrola kalendarza promocyjnego dla zarządzanego obszaru kanału e-commerce Kontrola...
  • Brand Manager

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 13 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    3 dni
    Przyszły zakres obowiązków: Kreowanie i utrzymanie spójnego wizerunku marki (w wybranej grupie produktowej) Definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji marki Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych Zarządzanie komunikacją marki z konsumentami (poprzez social media, strony...
  • Specjalista ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Category Manager

Joinco Polska Sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
356 dni temu

Ogłoszenie numer: 8540838, z dnia 2023-10-06

Joinco Polska Sp. z o. to dynamicznie rozwijająca się firma importująca produkty do jednej z największych sieci handlowych w Polsce. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku europejskim, a od 13 lat jesteśmy obecni w Polsce. Siłą naszej firmy są pracownicy, którym zapewniamy stabilne zatrudnienie, prace według najwyższych standardów oraz możliwości rozwoju.

Category Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii
  • Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych
  • Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii
  • Opracowanie strategii wyjścia dla nieudanych produktów
  • Współpraca z PPS – specjalistami ds. projektów zakupowych i innym personelem pomocniczym
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami w celu poprawy cen i jakości usług
  • Stanie się liderem w zakresie kategorii, cen i promocji we wszystkich kanałach
  • Składanie odpowiednich zamówień w celu zapewnienia dostępności produktu odpowiadającego zapotrzebowaniu
  • Prowadzenie projektów zarządzania kategorią w celu optymalizacji asortymentów i związanego z nimi merchandisingu
  • Nadzorowanie rozwoju procesu zamawiania w oczekiwanych terminach i szybkie działanie w celu skorygowania zniekształceń
  • Współpraca z kupującymi i merchandiserami w celu rozszerzenia kategorii produktów
  • Tworzenie prognoz popytu na produkty w celu zapewnienia trwałości zapasów
  • Zarządzanie rozwojem budżetu i przychodami dla kategorii
  • Rozwijanie silnych relacji roboczych z zespołami ds. zakupów, marketingu i merchandisingu
  • Kontynuacja pozyskiwania i zaopatrzenia produktów na rynkach lokalnych i międzynarodowych;
  • Raportowanie do swojego przełożonego i wspólne rozwijanie asortymentu kategorii produktów.

Wymagania

  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy z produktami zabawki, sport, art biurowe, Home, DIY jest dodatkowym atutem
  • Bardzo silne umiejętności negocjacyjne i analityczne
  • Doświadczenie w handlu międzynarodowym
  • Bardzo dobry angielski
  • Cechy pożądane: Proaktywność, otwartość na naukę, kandydat pełen pasji, energiczny, odpowiedzialny, łatwo nawiązuje kontakty,
  • Zdolność: think outside the box

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wraz z konkurencyjnym pakietem dodatkowych benefitów
  • Atrakcyjny pakiet benefitów – platforma MyBenefit i prywatna opieka medyczna
  • Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
  • Szkolenia i możliwości rozwoju
  • Miejsce parkingowe dla wszystkich pracowników
  • Zajęcia językowe w godzinach pracy
  • Co dwa tygodnie w piątki obiady dla całego zespołu
  • Jeden dzień w tygodniu pracy zdalnej
  • Dodatkowe benefity będą zaprezentowane podczas rozmowy rekrutacyjnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • E-commerce Manager

    Wawel SA   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Współtworzenie i odpowiedzialność za kreowanie, wdrażanie i optymalizowanie strategii rozwoju kanału sprzedaży online firmy Wawel poprzez sklep online i marketplace’y Opracowanie i kontrola kalendarza promocyjnego dla zarządzanego obszaru kanału e-commerce Kontrola...
  • Brand Manager

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 13 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    3 dni
    Przyszły zakres obowiązków: Kreowanie i utrzymanie spójnego wizerunku marki (w wybranej grupie produktowej) Definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji marki Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych Zarządzanie komunikacją marki z konsumentami (poprzez social media, strony...
  • Specjalista ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...