STS jest największą polską firmą bukmacherską, która powstała w 1997 roku i obecnie zatrudnia blisko 1300 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanych systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych punktów przyjmowania zakładów. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - STS to oficjalny partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:
- Praca w nowoczesnym biurze w Katowicach w pełnym wymiarze godzin,
- Darmowe zajęcia z języka angielskiego,
- Karta MultiSport oraz Ubezpieczenie Grupowe,
- Dostęp do Chill Out Room,
- Darmowe bilety na wydarzenia sportowe,
- Finansowanie szkoleń, konferencji i eventów,
- Dofinansowanie do Bistro oraz codzienne świeże owoce i dobra kawa w firmie.
- Min. roczne doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie działań,
- Duże umiejętności analityczne i umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- Przedsiębiorczość w radzeniu sobie z wyzwaniami biznesowymi,
- Umiejętność nawiązywania dobrych relacji z dostawcami,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Doświadczenie w obsłudze systemu klasy ERP (mile widziane).
- Planowanie i organizacja podróży biznesowych pracowników Grupy STS,
- Zarządzanie całym transferem podróży uwzględniając rezerwację lotów,
- Administracja finansowa w tym administracja podróży i wydatków,
- Skanowanie i weryfikacja poprawności dokumentów, faktur według ich zgodności z krajowymi wymogami podatkowymi i prawnymi,
- Administrowanie kosztami podróży i aplikacjami kart kredytowych,
- Uzgodnienie kont pracowników i płatności bankowych.