Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w branży BPO/SSC? Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Posiadasz umiejętności analityczne, sprawnie wyciągasz wnioski i priorytetyzujesz zadania?
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy! Jesteśmy pewni, że dołączając do naszego zespołu rozwiniesz swoje umiejętności i będzie to jedna z lepszych decyzji!
Dołącz do rodziny Transcom jako Business Manager!
Twoim zadaniem będzie zapewnienie profesjonalnego wsparcia klienta poprzez efektywne zarządzanie członkami zespołu, a także:
- Pośredniczenie i negocjacje z Klientem Firmy i/lub dostawcami zewnętrznymi, jako potencjalnymi Klientami; identyfikowanie biznesowych możliwości we wszystkich relacjach handlowych,
- Branie udziału w określaniu ilości zasobów ludzkich na swoim projekcie,
- Współpraca w tworzeniu norm jakościowych, standaryzacji i organizacji procesów pracy,
- Kontrolowanie, monitorowanie, raportowanie i analiza KPI; proponowanie nowych strategii biznesowych; tworzenie realnych budżetów i bieżące weryfikowanie finansów,
- Zarządzanie wdrażaniem procedur operacyjnych i systemów motywacyjnych (w stosownych przypadkach); gwarantowanie rentowności celów firmy Transcom,
- Zarządzanie pracą swojego zespołu, zapewniając zgodność z ustalonymi poziomami usług; rozwijanie możliwości współpracowników oraz dostosowywanie zespołu (na podstawie danych ilościowych i jakościowych) do obecnych potrzeb,
- Ocenianie i zarządzanie wydajnością swoich współpracowników, zgodnie z polityką Firmy i procedurami związanymi z zarządzaniem procesami,
- Wsparcie w zarządzaniu nowym biurem,
- Dbanie o wizerunek i godne reprezentowanie organizacji.
Korzyści dla CIEBIE:
- Samodzielne stanowisko dające możliwości rozwoju i kreowania nowych kierunków działania,
- Praca w systemie hybrydowym,
- Udział w szkoleniach wspierających rozwój niezbędnych kompetencji,
- Pełne wsparcie w zakresie wdrożenia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie (złożone z podstawy oraz systemu premiowego uzależnionego od wyników),
- Pracę w rozpoznawalnej międzynarodowej organizacji, współpracującej z liderami w swoich branżach,
- Pakiet benefitów pozapłacowych zawierający min. kartę MultiSport, ubezpieczenie medyczne, oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, czy dofinansowanie do wypoczynku.
Czego u Ciebie szukamy:
- Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży BPO/SSC,
- Znajomość. j angielskiego na poziomie min. B2, pozwalająca na swobodną komunikację,
- Doświadczenie w analizie danych, sprawne wyciąganie wniosków, umiejętność myślenia przyczynowo - skutkowego,
- Wysoki poziom motywacji wewnętrznej, chęć ciągłego doskonalenia, pracy nad jakością, nowymi rozwiązaniami, optymalizacją,
- Samodzielność,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i umiejętność budowania profesjonalnych relacji z klientem,
- Umiejętność priorytetyzacji zadań i pracy pod presją czasu,
- Dyspozycyjność w zakresie podróży służbowych (preferowane posiadanie prawa jazdy kat.B).
Sprawdź jak wygląda życie w Transcom!
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest globalnym specjalistą Customer Experience, który dostarcza serwis w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz zarządzania kredytami poprzez sieć centrów oraz pracujących zdalnie konsultantów. 30000 specjalistów w ponad 60 centrach, w 26 krajach dostarcza serwis w 33 językach dla międzynarodowych marek z różnych sektorów branżowych.
W Polsce działamy od ponad 18 lat, w 5 lokalizacjach – Gdańsku, Poznaniu, Olsztynie, Białymstoku i Elblągu. Zatrudniamy obecnie ponad 1100 konsultantów, którzy obsługują naszych Klientów w 12 językach m.in. polskim, niemieckim, angielskim, francuskim i językach skandynawskich.