Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem w branży BPO/SSC? Swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim i angielskim? Posiadasz umiejętności analityczne, sprawnie wyciągasz wnioski i priorytetyzujesz zadania?
Poszukujemy osoby na stanowisko Business Managera do naszego nowego oddziału w Poznaniu!
- Pośredniczenie i negocjacje z Klientem Firmy i/lub dostawcami zewnętrznymi, jako potencjalnymi Klientami; identyfikowanie biznesowych możliwości we wszystkich relacjach handlowych,
- Branie udziału w określaniu ilości zasobów ludzkich na swoim projekcie,
- Współpraca w tworzeniu norm jakościowych, standaryzacji i organizacji procesów pracy,
- Kontrolowanie, monitorowanie, raportowanie i analiza KPI; proponowanie nowych strategii biznesowych; tworzenie realnych budżetów i bieżące weryfikowanie finansów,
- Zarządzanie wdrażaniem procedur operacyjnych i systemów motywacyjnych (w stosownych przypadkach); gwarantowanie rentowności celów firmy Transcom,
- Zarządzanie pracą swojego zespołu, zapewniając zgodność z ustalonymi poziomami usług; rozwijanie możliwości współpracowników oraz dostosowywanie zespołu (na podstawie danych ilościowych i jakościowych) do obecnych potrzeb,
- Ocenianie i zarządzanie wydajnością swoich współpracowników, zgodnie z polityką Firmy i procedurami związanymi z zarządzaniem procesami,
- Wsparcie w zarządzaniu nowym biurem,
- Dbanie o wizerunek i godne reprezentowanie firmy.
- Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży BPO/SSC,
- Znajomość j. niemieckiego na poziomie min. B2/C1, pozwalająca na swobodną komunikację,
- Znajomość. j angielskiego na poziomie min. B2, pozwalająca na swobodną komunikację,
- Doświadczenie w analizie danych, sprawne wyciąganie wniosków, umiejętność myślenia przyczynowo - skutkowego,
- Wysoki poziom motywacji wewnętrznej, chęć ciągłego doskonalenia, pracy nad jakością, nowymi rozwiązaniami, optymalizacją,
- Samodzielność,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i umiejętność budowania profesjonalnych relacji z klientem,
- Umiejętność priorytetyzacji zadań i pracy pod presją czasu,
- Dyspozycyjność w zakresie podróży służbowych (preferowane posiadanie prawa jazdy kat.B).
- Samodzielne stanowisko dające możliwości rozwoju i kreowania nowych kierunków działania,
- Praca w systemie hybrydowym
- Udział w szkoleniach wspierających rozwój niezbędnych kompetencji,
- Pełne wsparcie w zakresie wdrożenia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie (złożone z podstawy oraz systemu premiowego uzależnionego od wyników projektu),
- Pracę w rozpoznawalnej międzynarodowej organizacji, współpracującej z liderami w swoich branżach,
- Pakiet benefitów pozapłacowych zawierający min. kartę sportową, ubezpieczenie medyczne, oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, czy dofinansowanie do wypoczynku.
Sprawdź jak wygląda życie w Transcom!
Facebook - www.facebook.com/TranscomPoland
Instagram - www.instagram.com/transcom.poland
Transcom jest globalnym specjalistą oferującym usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i wsparcia technicznego. Działamy w Polsce od 2003 roku- znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu oraz Poznaniu. Każdego dnia 30,000 naszych specjalistów z całego świata przeprowadza z klientami ponad 1,5 miliona rozmów w ponad 33 językach.
Praca w Transcomie jest dynamiczna, pełna wyzwań oraz dobrej zabawy. Szukamy tych, którzy nie boją się takich wyzwań i chcą rozwijać się z nami!