Ogłoszenie numer: 158459, z dnia 2011-07-20
Grupa Quartz System
Firma posiadająca jedyne w Europie złoża, unikalnego kamienia naturalnego w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników na stanowisko:
Business Development Manager
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Zapewnienie stałego wzrostu sprzedaży i udziału w rynku;
- Budowanie sieci sprzedaży;
- Budowanie wizerunku marki oraz realizacja założonych wolumenów oraz poziomu zysków;
- Kompleksowe zarządzania całością działań marketingowych i sprzedażowych w zakresie marki;
- Opracowywanie rocznych planów działań sprzedażowo - marketingowych, ich wdrażanie oraz nadzór nad realizacją;
- Zarządzanie podległym zespołem zgodnie z polityką personalną Spółki;
- Weryfikacja i rozliczanie dokumentów związanych z pracą podległych pracowników, szczególnie w zakresie sprzedaży towarów Spółki;
- Kontrola i monitoring pracy podległych handlowców;
- Tworzenie, realizacja i terminowe rozliczanie budżetów regionalnych;
- Współudział w windykacji należności;
- Współpraca z działem finansowym, marketingu, logistyki i personalnym;
- Tworzenie pozytywnej opinii o firmie wśród podległego personelu i klientów – niezależne wizyty u najważniejszych klientów;
- Regularne raportowanie osiągnięć regionu, kontrolowanie i zatwierdzanie wizyt, wydatków, współudział w tworzeniu, naliczaniu premii dla przedstawicieli, pośredniczenie w kontaktach między pracownikami innych działów, a przedstawicielami;
- Wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z wykonywaną pracą.
Wymagania
- Niezbędne 3-5 letnie doświadczenie w handlu na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży budowlanej (kamień naturalny, ceramika budowlana);
- Wykształcenie wyższe, ukończone studia z zakresu marketingu będą dodatkowym atutem;
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie kierowania niewielkim zespołem;
- Znajomość polskiego i europejskiego rynku kamieni naturalnych i wyrobów z kamienia naturalnego;
- Posiadanie i wykorzystanie kontaktów własnych w celu uzyskania dużej dynamiki sprzedaży w okresie startowym;
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu rozwojem marek produktów premium;
- Wiedza w zakresie podstaw marketingu, negocjacji handlowych, kierowania zespołem;
- Znajomość języka angielskiego;
- Znajomość handlu nowoczesnego,
- Bardzo dobrze rozwinięte kompetencje interpersonalne, umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami sieciowymi
- Orientacja biznesowa;
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Ciekawą, pełną wyzwań i samodzielną pracę, dającą możliwość rozwoju,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.