Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma oferująca usługi w dziedzinie przechowywania i zarządzania dokumentacją, w tym skanowanie, digitalizację i odzyskiwanie informacji. Z rozwiązań firmy korzystają największe korporacje, poszukujące kompleksowej pomocy w zakresie bezpiecznego zarządzania danymi.
Obecnie dla naszego Klienta szukamy najlepszego Kandydata/Kandydatki na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż usług oraz budowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, działającymi w różnych sektorach, np. Publicznym, Bankowym, Ubezpieczeniowym, Telekomunikacji, Energetycznym, itp.
Miejsce pracy: Podróże służbowe. Biuro firmy w okolicach Warszawy.
Zakres obowiązków
- Samodzielne umawianie i prowadzenie spotkań handlowych
- Analizowanie potrzeb klientów w obszarze zarządzania informacją
- Proponowanie rozwiązań w obszarze zarządzania dokumentami i danymi
- Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych
-
Realizacja sprzedaży poprzez przetargi publiczne
- Negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi klientami w celu podpisania kontraktu, przy asyście i w zakresie ustalonym przez Dyrektora Handlowego
- Realizowanie kwartalnych i rocznych celów sprzedażowych
- Reprezentowanie firmy na spotkaniach zewnętrznych – konferencjach branżowych, seminariach, itp.
- Przygotowywanie raportów i analiz zgodnie z oczekiwaniami przełożonych
- Wsparcie administracyjne i marketingowe działu handlowego w zależności od potrzeb
- Współpraca z pracownikami innych działów w firmie w celu rozwoju współpracy z klientami
- Odbywanie podróży służbowych
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Min 3 letnie doświadczenie w sprzedaży usług na rynku B2B
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz wdrażaniu rozwiązań BPO (Business Process Outsourcing)
- Doświadczenie w pracy z sektorem publicznym
- Skuteczność w realizacji celów sprzedażowych
- Doświadczenie w realizacji sprzedaży poprzez przetargi publiczne (składanie ofert, nadzorowanie procesu z ramienia firmy)
- Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
- Umiejętność docierania do osób decyzyjnych i budowania relacji na wyższym szczeblu kierownictwa. Bardzo dobre umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- Umiejętność biznesowej analizy potrzeb klientów
- Umiejętność prowadzenia prezentacji, negocjacji
- Umiejętność podejmowania decyzji
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Elastyczność w działaniu
- Kreatywność, energia, zapał i entuzjazm w działaniu
- Dobra znajomość języka angielskiego