|
Dla naszego Klienta – dużej firmy z Trójmiasta, działającej w branży deweloperskiej od 2007 roku, realizującej wiele projektów inwestycyjnych mieszkaniowych i komercyjnych, będącej najdynamiczniej rozwijającą się firmą deweloperską na Wybrzeżu i posiadającej w swojej grupie kapitałowej wiele spółek zależnych, poszukujemy do Jego spółki zależnej zlokalizowanej na południu Polski: |
Business Development Manager/ Doradca Zarządu ds. Realizacji Projektów Biznesowych
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: BDM/01/15
Nr Ref.: BDM/01/15
Opis stanowiska:
- KONTROLOWANIE, ROZWÓJ I OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ SPÓŁKI
- REALIZOWANIE PROCESÓW ZWIĄZANYCH Z ROZWOJEM SPÓŁKI
- przedstawianie Zarządowi Korporacji koncepcji i rekomendowanie działań służących rozwojowi Spółki, jej produktów i rynku (na podstawie przeprowadzanych analiz danych rynkowych)
- analiza bieżącej kondycji Spółki
- analiza finansowa Spółki (udział w tworzeniu budżetu, kontrola jego realizacji)
- doradztwo w zakresie tworzenia struktury organizacyjnej Spółki
- optymalizacja procesów zachodzących w Spółce
- współpraca z Zarządem Spółki na poziomie działań operacyjnych
- udział i wsparcie w działaniach marketingowych i sprzedażowych (definiowanie Klientów i kanałów dystrybucji)
- monitorowanie rynku oraz dostarczanie Spółce informacji napływających z niego pozwalających na modyfikowanie i dostosowanie działań sprzedażowych i marketingowych
- udział i wsparcie w rozmowach i negocjacjach z kluczowymi Kontrahentami i Klientami Spółki
- nadzór nad prawidłowością działań i poprawnością dokumentacji z perspektywy nadzoru właścicielskiego
- raportowanie do Zarządu Korporacji bieżących działań i osiąganych przez Spółkę wyników (analityka i sprawozdawczość w zakresie rozwoju biznesu)
- wykształcenia wyższego (menadżerskie/ ekonomiczne/ prawne/ techniczne)
- wszechstronnej wiedzy biznesowej (ekonomia, zarządzanie, finanse, aspekty prawne, analiza rynku, analiza finansowa)
- wiedzy związanej z formalno-prawnymi aspektami funkcjonowania firm i korporacji
- kilkuletniego doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku związanym z zarządzaniem firmą, projektami i procesami oraz rozwojem biznesu
- doświadczenia w prowadzeniu analiz rynkowych oraz finansowych
- doświadczenia w prowadzeniu strategicznych rozmów i negocjacji handlowych
- mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym z zagranicznymi Klientami i Kontrahentami
- umiejętności pozyskiwania, weryfikowania i przetwarzania informacji biznesowych
- umiejętności identyfikowania, projektowania i modelowania procesów zachodzących w firmie
- umiejętności menadżerskich
- niezbędnej znajomości języka niemieckiego i mile widziana znajomość języka angielskiego
- dojrzałości zawodowej i profesjonalnej postawy
- silnej orientacji na wyznaczanie i realizowanie celów biznesowych
- gotowości do odbywania częstych krajowych i zagranicznych podróży służbowych
- optymizmu i pozytywnego nastawienia
- możliwość długoterminowej współpracy z dynamicznie rozwijającą się, mającą duże perspektywy i potencjał firmą, możliwość rozwoju i awansu. Samodzielną, pełną wyzwań i różnorodnych zadań pracę w międzynarodowym środowisku. Satysfakcjonujące, atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie cv wraz z listem motywacyjnym W JĘZYKU POLSKIM do dnia 15 stycznia 2015