Ogłoszenie numer: 8138829, z dnia 2023-04-26
ASBIS Poland, spółka zależna ASBISC Enterprises PLC, wiodący dystrybutor (VAD) i dostawca rozwiązań IT, IoT, AI w Europie Środkowo-Wschodniej, FSU, MEA
ACEAN.PL to sklep internetowy, który powstał w Polsce w 2022 roku. Acean to sklep, w którym znajdziesz elektronikę, elektronikę oraz drobny sprzęt AGD.
Należymy do międzynarodowego holdingu ASBIS, którego biura znajdują się w 27 krajach. Dzięki temu, że należymy do Grupy ASBIS, w naszym sklepie znajdziesz marki własne: AENO, CANYON czy PRESTIGIO, a także te, które ściśle z nami współpracują: BANG&OLUFSEN i LOEWE. W Acean stawiamy naszych klientów na pierwszym miejscu, przygotowując tak szeroką ofertę sklepu, dostosowane płatności dla każdego, a także dopasowane rodzaje dostaw.
Jesteśmy dumni z bycia jedną z firm certyfikowanych przez Great Place to Work®, światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy, ponieważ wierzymy, że naszym prawdziwym kapitałem są ludzie. ASBIS dużo inwestuje, aby stworzyć miejsce pracy, w którym każdy pracownik ma niezmiennie pozytywne doświadczenie, rozwój zawodowy i odpowiednie wsparcie, aby uwolnić swój potencjał i budować przyszłość z firmą.
Business Development Manager (B2B)
Miejsce pracy: mazowieckie
Opis stanowiska
Poszukujemy Business Development Managera, gotowego podjąć wyzwania związane z rozwojem sprzedaży na terenie kraju. W naszej ofercie znajdują się systemy wideokonferencyjne, digital signage oraz produkty Apple dla biznesu. Jeśli lubisz pozyskiwać nowych klientów, utrzymywać z nimi ciągły kontakt, odbywać spotkania biznesowe, przygotowywać oferty dedykowane dla klienta końcowego, mamy ofertę idealną dla Ciebie.
- Pozyskiwanie nowych klientów segmentu SMB oraz Enterprise na terenie Polski oraz rozwijanie relacji z pozyskanymi kontrahentami.
- Współtworzenie strategii biznesowej oraz analizowanie potrzeb biznesowych klientów.
- Odpowiedzialność za cały proces sprzedażowy oraz ostateczne negocjacje z klientem.
- Monitoring rynku oraz analiza konkurencji w celu identyfikacji potencjalnych klientów.
- Przygotowywanie rekomendacji odpowiadających na potrzeby klientów.
- Aktywne raportowanie działań i sprzedaży w systemie CRM.
- Reprezentowanie firmy na targach branżowych.
Wymagania
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Account Managera, Key Account Managera, Sales Managera lub Business Development Managera,
- Znajomość klientów z segmentu retail lub edukacji będzie dodatkowym atutem,
- Doświadczenie w oferowaniu rozwiązań IT dla klienta biznesowego,
- Dobra organizacja czasu pracy oraz zdolności dopasowania się do klienta,
- Bardzo dobre zdolności planowania, negocjacji oraz prowadzenia prezentacji,
- Zdolność pracy w dynamicznym, zmiennym środowisku,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Premie związane z realizacją KPI,
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- Premie sprzedażowe,
- Możliwość rozwoju osobistego w międzynarodowej organizacji,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Bezpłatne miejsce parkingowe pod biurem,
- Ubezpieczenie na życie