Od 10 lat dostarczamy naszym klientom efektywne rozwiązania w zakresie transportu i logistyki, zapewniając rozwiązania dla globalnych łańcuchów dostaw. Zapewniamy codzienny serwis logistyczny dla ponad 7000 kontrahentów w całej Europy. Jeśli nie znasz naszej organizacji, przekonaj się jakie wartości są dla nas najważniejsze i dołącz do naszego zespołu specjalistów.
- Dołączysz do naszego Locoświata jako lider odpowiedzialny za rozwój nowych możliwości biznesowych,
- Weźmiesz udział w kreowaniu oraz realizacji strategii sprzedaży jak i również będziesz współdecydował/a o wyznaczaniu kierunków dalszego rozwoju naszej organizacji,
- Będziesz rozwijał/a z nami nasze główne gałęzie biznesu czyli transport drogowy oraz intermodalny oparty o transport ładunków FTL,
- Skupisz swoje działania na docieraniu do nowych kontrahentów, dla których nasz serwis oraz nasze usługi będą jedynie wartością dodaną do relacji, które z nimi wypracujesz,
- Będziesz słuchał/a i identyfikował/a potrzeby klientów, a także zbierał/a od nich opinie na temat naszych usług w celu wprowadzania ciągłych optymalizacji i ulepszeń,
- Wraz z naszymi zespołami i poprzez swoje działania wypracujesz silną pozycję na rynku, dzięki której będziemy mogli wspólnie realizować nowe projekty.
- Bardzo dobra znajomość rynku logistycznego oraz branży transportowej i/lub spedycyjnej poparta min. 4 letnim doświadczeniem zawodowym,
- Min. 3 letnie doświadczenie w zakresie rozwoju sprzedaży,
- Nieszablonowe myślenie oraz gotowość do podejmowania działań i udział w ich realizacji,
- Doświadczenie w samodzielnym przeprowadzaniu negocjacji biznesowych,
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz umiejętności generowania skutecznych rozwiązań,
- Umiejętność wskazywania problemów, oferowania praktycznych rozwiązań i wspomagania ich realizacji,
- Profesjonalna postawa prokliencka i wysoka kultura osobista,
- Wysoki poziom koncentracji na osiąganiu zamierzonych wyników,
- Elastyczność oraz pozytywne nastawienie do innowacji i zmian,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- Doświadczenie we współpracy z kierownictwem wyższego szczebla.
- Realny wpływ - będziesz miał/a wpływ na kształt biznesu i rozwój firmy poprzez wykreowanie a następnie stosowanie przyjętej strategii sprzedaży
- Wynagrodzenie - otrzymasz stabilne i atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji i wartości, którą staniesz się w naszej organizacji
- System premiowy - będziesz objęty/a system premiowym uzależnionym od wypracowanych wyników
- Rozwój - razem z nami będziesz szukać nowych rozwiązań, słuchać wzajemnie pomysłów, działać nieszablonowo
- Zespół - dołączysz do zgranego zespołu i zaznasz przyjazną atmosferę
- Atrakcyjny pakiet benefitów - otrzymasz możliwość skorzystania z karty Multisport, pakietu Medicover, dodatkowego ubezpieczenie grupowego
- Fajne biuro, pyszną kawę i świeże owoce
- Elastyczność - siedziba główna firmy znajduje się w Poznaniu ale jesteśmy otwarci na współpracę z Tobą w modelu hybrydowym czy też zdalnym
O sukcesie zarówno pracowników, jak i całych organizacji decyduje coraz częściej ich elastyczność w dostosowaniu do zmian, jakie niesie rynek. Odchodzimy od modelu, w którym liczy się czas pracy, przyjmując model, w którym ważna jest realizacja konkretnych zadań, a kultura zaufania wypiera kulturę kontroli. Dlatego też jeżeli spełniasz Nasze wymagania i zechcesz dołączyć do Naszego zespołu zamieszkując inny region Polski niż nasze lokalizacje biur, bardzo chętnie powitamy Cię na Naszym pokładzie.