Jesteśmy zespołem ponad 600 profesjonalistów, którzy budują cyfrową przyszłość dla największych światowych ubezpieczycieli, banków i firm leasingowych. Nasza historia doradztwa biznesowego i wdrażania oprogramowania sięga roku 2000. Sollers Consulting ma swoje korzenie w Europie, jednak ślad firmy jest widoczny na całym świecie. Nasze zespoły pracują obecnie w biurach w Warszawie, Kolonii, Tokio, Lublinie, Kopenhadze i Poznaniu. Zwinność naszej firmy i prowadzonych projektów pozwala nam odgrywać aktywną rolę w branżach o wysokich potrzebach w zakresie digitalizacji.
Wykorzystując naszą wiedzę ekspercką, uzupełniamy usługi wdrożeniowe rosnącym portfolio własnych rozwiązań cyfrowych, prowadzonych przez RIFE - naszą cyfrową platformę do sprzedaży ubezpieczeń w kanale bancassurance. Dopełnieniem tego obrazu jest współpraca z ponad 15 renomowanymi partnerami technologicznymi, takimi jak Guidewire, Tia Technology, Moody's Analytics, Oracle, AWS i Microsoft.
Poznaj nas na www.sollers.eu
- Support managers in communicating with current and prospective customers in the UK, US and other strategic markets
- Arrange, prepare and follow up on meetings for the company management
- Participate in sales, marketing and PR activities
- Maintain the corporate CRM system
- Occasionally participate in sales meetings and industry events
- Do market research and establish media relations
- Prepare, proofread and translate (from and into English) various texts, such as press releases, articles or website content
- Support activities connected with customer relations, e.g. preparation of mailings, marketing materials or business events
- Hold a Bachelor’s or Master’s degree in Business, Economics, Marketing or a related field
- Have an excellent command of English, both written and oral (min. C1 CEFR)
- Present analytical skills & eagerness to develop market knowledge
- Be an independent MS Office user – especially of Excel and PowerPoint
- Professional contact with internal and external stakeholders
- Be willing to travel occasionally
- Have first experience in the financial sector or technology companies
- Understand the British and American culture, also in a business environment
- Are familiar with Online Marketing & Email Marketing
- Have a command of Polish and/or other languages
- Clear career path and future salary projection
- Individual learning & development budget
- German and French language classes
- Comprehensive health care, life insurance, travel insurance
- Home office policy
- Family support: wedding gifts, generous layette for newborns, family parties
- Multisport card, sport and fun groups: spinning, yoga, running, roller&skates, soccer
- Vibrant integration events, cultural events refund
- Relocation package (if you come from abroad or another city)
- Delicious cereals, aromatic coffee and fresh fruit
Please note: due to the ongoing Covid-19 pandemic and restrictions enacted by governing authorities, it may be necessary to delay the start date for this position until July 2020. We are constantly monitoring the current situation and will react accordingly to any developments. We want to ensure all employees feel comfortable and have the best possible start at Sollers.
Warszawa ul. Koszykowa 54
Lublin ul. Spokojna 2
Poznań ul. Szyperska 14
Köln 50667 Kattenbug 2
www.sollers.eu