Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Naszym Klientem jest duża sieć handlowa z branży fashion. Jest to właściciel marki, w ktorą od ponad stu lat ubierają się kobiety.
Obecnie, dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko Business Care Team Leader. Osoba, która obejmie tą funkcję, będzie odpowiadać za 10-osobowy zespół (partnerzy - sieć franczyzowa, sklepy własne, multibrandy), dbając o najwyższą jakość obsługi Klienta Biznesowego z rynków: Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Słowacja, Czechy, Ukraina. Codziennie, zespół którym będziesz zarządzać, zajmuje się rozwiązywaniem spraw t.j. terminowość opłacanych faktur, windykacja należności, obsługa reklamacji, zwrotów, wyjaśnianie spraw związanych z uszkodzonymi paczkami, terminowość dostaw, procesowanie dokumentów handlowych w programie SAP. Ty będziesz odpowiadać za jak najwyższe wskaźniki jakości realizowanych zapytań, dodatkowo odpowiadając za zapisy umów podpisywanych z Partnerami, wsparcie Back Office, współpracę z zespołem handlowym, w przyszłości również za realizowanie niewielkich akcji dosprzedażowych. Będziesz raportować do Managera Customer Service - osoby, która z pewnością da Ci szerokie pole do samodzielnego działania.
Brzmi jak Twoja przyszła praca?
- doświadczenie - minimum 2 lata na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem Obsługi Klienta
- wykształacenie wyższe
- znajomość branży Retail, rozumienie funkcjonowania sieci sklepów stacjonarnych. Idealnie jeśli znaz również branżę Fashion, lub po prostu interesujesz się modą.
- dobre poruszanie się w programie SAP
- bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
- wysokie standardy obsługi Klienta, które będziesz potrafił/a skutecznie wdrożyć w nowym zespole
- umiejętność delegowania zadań oraz zarządzania potencjałem zespołu, zgodnie ze strategią rozwoju firmy
- elastyczność w działaniu, inicjatywę, aktywne podejście do pracy
- stabilną pracę w bardzo przyjaznym otoczeniu współpracowników. Osoby, którymi będziesz zarządzać pracują w firmie nawet 20 lat!
- gwarancję rozwoju wewnątrz organizacji
- zaufanie przełożonego i dużą samodzielność w działaniu
- decyzyjność, realny wpływ na rozwój firmy
- możliwość częstych i ciekawych spotkań na poziomie międzynarodowym
- pakiet benefitów, kartę Multisport, opiekę medyczną
- 40% zniżki na zakup produktów firmy