Broker Assistant (Reinsurance)

Aon Polska Sp. z o. o.
Warszawa
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
2 dni temu
Broker Assistant (Reinsurance)
Warszawa
Nr ref.: 2543451/65399

Being a Broker Assistant (Reinsurance) is a fast track to getting to know the (re)insurance industry. You will be supporting brokers, who look after the main insurance companies in Poland in respect of purchasing and administrating their reinsurance programs. As a result, the job requires frequent contact with clients and reinsurers, so be prepared for English speaking environment. The job is a good combination of data analysis and client contact. It assumes various tasks throughout the year, so you won’t get bored!

 

Aon is in the business of better decisions

At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world.

As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.


What the day will look like

Throughout the year you will be involved in:

  • preparing reinsurance proposals and presentations (numerical and visual),
  • drafting reinsurance wordings
  • administrating existing contracts in the internal system
  • cooperate with various international teams across the organization (actuarial, catastrophe modelling, accounting)
  • supporting brokers in their everyday business activities
Skills and experience that will lead to success
  • University degree - fresh graduates are welcome! (experience in the financial sector is a strong advantage)
  • Excellent knowledge of English & Polish language
  • Attention to details, analytic skills, numerical thinking
  • Good communication and presentation skills, ability to work as a team
  • Be quick at learning, positive approach to work, stress resistance
  • Professional behavior
  • Good knowledge of MS Office
How we support our colleagues

In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself.  We offer a variety of working style solutions, but we also recognise that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working!

 

Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued.

 

We provide individuals with disabilities reasonable accommodations to participate in the job application or interview process, to perform essential job functions, and to receive other benefits and privileges of employment in accordance with applicable law. Please contact us to request an accommodation.

Aon values an innovative, diverse workplace where all colleagues feel empowered to be their authentic selves. Aon is proud to be an equal opportunity workplace.  

Pozostańmy w kontakcie!
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka w Dziale Kadr i Płac

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Segregowanie dokumentacji kadrowo-płacowej; Tworzenie oraz uzupełnienie akt osobowych pracowników; Porządkowanie dokumentacji kadrowo-płacowej; Aktualizacja danych osobowych pracowników w systemie (pracujemy na systemie Navision i Enova) Prace pomocnicze na potrzeby...
  • Interim Administrative Assistant in European Centre for Returns

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Duties and tasks linked to the post: assisting in organising regular meetings between Return Division and other entities; scheduling the bilateral meetings between Return Division and the external stakeholders throughout the year (around 30 meetings) – collecting agenda items, collecting...
  • Administrative Assistant in Security and Information Management Division/Project Management Office

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Duties and tasks linked to the post: Providing administrative support in general administrative procedures; Agenda and calendar management; Supporting in the daily organisation of work and tasking; Supporting the organisation of online and physical meetings (including drafting minutes, preparing...
  • Administrative Assistant in EIBM Intelligence Division / Analysis Unit / Regional Analysis Sector

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to carry out data entry and support an administration and monitoring...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Asystent / Asystentka w biurze rachunkowym

    Staff Partners   Warszawa, Praga-Południe, Gocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    8 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące wsparcie działu księgowości; Archiwizacja dokumentów/ faktur; Wykonywanie zadań zleconych przez dział księgowości;
  • Asystent kierownika projektów

    AB INDUSTRY S.A.   Macierzysz    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Wsparcie zespołu projektowego w zadaniach organizacyjnych, Organizacja narad i spotkań, Prowadzenie narad oraz spotkań, Przygotowywanie notatek, harmonogramów, raportów, sprawozdań, Nadzór i administracja biura budowy.
  • Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych; rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie...
  • Pracownik biurowy

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym zajętymi grafikami naszego Prezesa, stanie się Twoją codziennością. Obsługa systemów rezerwacji podróży, gości i spotkań. Profesjonalna obsługa klientów i gości. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów oraz korespondencji.