Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!
Rekrutujemy online!
Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzy zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE oraz sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i montażystów na terenie całego kraju. Zasilamy energią już od 2015 roku. Zaufało nam kilka tysięcy klientów, którym zamontowaliśmy blisko 180 000 paneli i dostarczyliśmy instalacje o mocy ponad 60 MW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną.
Brand & Product Manager
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie strategii rozwoju produktów i usług spółki
- Planowanie i wdrażanie marketing mix dla nowych produktów (opracowywanie strategii cenowej, działań promocyjnych, edukacyjnych, reklamowych)
- Analiza rynku i aktywne poszukiwanie nowych produktów
- Tworzenie polityki cenowej - rekomendacje dla zarządu
- Współtworzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
- Zarządzanie procesem wprowadzania nowych produktów i ofert promocyjnych we współpracy z innymi działami w firmie
Wymagania:
- Doświadczenie min. 4 lata na podobnym stanowisku
- Wiedza i doświadczenie z zakresu rozwoju i wdrażania kampanii marketingowych oraz nowych produktów
- Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu Office (MS Excel, MS Access, MS PowerPoint)
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Elastyczność i bardzo dobra organizacji pracy, samodzielność, solidność i zdyscyplinowanie
- Podejmowanie własnych inicjatyw i zaangażowanie w realizowane działania
- Umiejętność współpracy zespołowej i organizacji pracy własnej
- Perfekcyjne umiejętności zarządzania projektami
Oferujemy:
- Możliwość wyboru dogodnej formy zatrudnienia – umowa o pracę lub B2B (sam decydujesz!)
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość tworzenia i wdrażania innowacyjnych projektów
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twoich umiejętności i doświadczenia
- Samorealizację – masz przestrzeń do własnych pomysłów i wykorzystania swoich talentów
- Dofinansowanie do karty MultiSport oraz opieki zdrowotnej PZU
- Długofalową współpracę opartą na partnerstwie
- Dogodną lokalizację w centrum biznesowym (Mokotów)
- Świeże owoce, pyszną kawę i świetny zespół, który działa wspólnie!
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie strategii rozwoju produktów i usług spółki
- Planowanie i wdrażanie marketing mix dla nowych produktów (opracowywanie strategii cenowej, działań promocyjnych, edukacyjnych, reklamowych)
- Analiza rynku i aktywne poszukiwanie nowych produktów
- Tworzenie polityki cenowej - rekomendacje dla zarządu
- Współtworzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
- Zarządzanie procesem wprowadzania nowych produktów i ofert promocyjnych we współpracy z innymi działami w firmie
Wymagania:
- Doświadczenie min. 4 lata na podobnym stanowisku
- Wiedza i doświadczenie z zakresu rozwoju i wdrażania kampanii marketingowych oraz nowych produktów
- Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu Office (MS Excel, MS Access, MS PowerPoint)
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Elastyczność i bardzo dobra organizacji pracy, samodzielność, solidność i zdyscyplinowanie
- Podejmowanie własnych inicjatyw i zaangażowanie w realizowane działania
- Umiejętność współpracy zespołowej i organizacji pracy własnej
- Perfekcyjne umiejętności zarządzania projektami
Oferujemy:
- Możliwość wyboru dogodnej formy zatrudnienia – umowa o pracę lub B2B (sam decydujesz!)
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość tworzenia i wdrażania innowacyjnych projektów
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twoich umiejętności i doświadczenia
- Samorealizację – masz przestrzeń do własnych pomysłów i wykorzystania swoich talentów
- Dofinansowanie do karty MultiSport oraz opieki zdrowotnej PZU
- Długofalową współpracę opartą na partnerstwie
- Dogodną lokalizację w centrum biznesowym (Mokotów)
- Świeże owoce, pyszną kawę i świetny zespół, który działa wspólnie!