TROPICAL to wiodąca marka w branży zoologicznej w Polsce i na świecie. Od ponad 40 lat TROPICAL z pasją wytwarza produkty najwyższej jakości. Ugruntowana pozycja firmy i wieloletnie doświadczenie przekładają się na ciągłą ekspansję firmy. Obecnie produkty TROPICAL dostępne są już w ponad 75 krajach na wszystkich kontynentach. W szerokiej ofercie firmy znajduje się aż pięć marek dedykowanych różnym segmentom: Tropical (produkty akwarystyczne, terrarystyczne i dla ryb w oczkach wodnych), Tropifit (produkty dla gryzoni, małych ssaków i ptaków), TropiDog (karmy dla psów), TropiCat (karmy dla kotów) i Bi Florin (produkty do pielęgnacji roślin ozdobnych).
Aktualnie Tropical poszukuje osoby na stanowisko:
- Kompleksowa opieka nad marką z branży zoologicznej
- Opracowywanie, wdrażanie i rozwijanie strategii marki i planów jej rozwoju
- Dbanie o utrzymanie odpowiedniego wizerunku marki
- Opracowywanie i wdrażanie planów sprzedażowych i promocyjnych dla produktów mających na celu maksymalizację pozycji rynkowej zarządzanej marki
- Utrzymywanie relacji z klientami, analiza potrzeb współpraca z klientami we wszystkich stadiach kreowania marki – od badań, planowania, wdrażania, aż do kontroli efektów
- Współorganizacja i aktywny udział w wydarzeniach promocyjnych
- Współtworzenie z pozostałymi pracownikami działu marketingu kampanii marketingowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marek istniejących)
- Monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
- Monitorowanie i ulepszanie działań w oparciu o dostępne kluczowe wskaźniki efektywności (udział w rynku, wyniki sprzedaży, śledzenie innowacji i kampanii medialnych, przegląd portfolio)
- Czynny udział w eventach branżowych (targi, sympozja, inne)
- Przygotowywanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku
- Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń powiązanych z daną marką
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży zoologicznej
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunkowe o profilu związanym z marketingiem / reklamą i promocją
- Doświadczenie w planowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- Nastawienie na realizację celów poprzez multizadaniowowść
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
- Nieszablonowe podejście do zarządzania marką
- Umiejętność pracy w zespole
- Kreatywność i otwartość na wyzwania i zmieniające się środowisko
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę z rozpoznawalnymi markami branży zoologicznej
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Pracę w firmie o niezachwianej pozycji na rynku
- Pakiet benefitów pozapłacowych finansowane z Z.F.Ś.S. tj. wczasy, kolonie i paczki dla dzieci, integracja pracowników