Grupa MIG od wielu lat skutecznie wprowadza na polski rynek znane, międzynarodowe marki i sprawnie nimi zarządza. Profesjonalizm i zaangażowanie osób tworzących zespół Marketing Investment Group są źródłem sukcesu, jaki w naszym kraju odniosły między innymi Sizeer, 50 Style, Symbiosis oraz marki Timberland, obuwie Lacoste, Umbro, Lotto, New Era i O'Neill
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Nr Ref.: BT/09/14
Cenisz sobie jakość i profesjonalizm. Wiesz, że pomoc innym to coś więcej niż przelew bankowy. Czujesz się odpowiedzialny za środowisko i chciałbyś/chciałabyś angażować się w akcje wspierające lokalne społeczności.
A przed wszystkim znasz i cenisz markę TIMBERLAND?
Zastanów się, aplikuj, przyjdź na rozmowę, przekonaj nas do siebie
- Planowanie rozwoju sprzedaży produktów marki Timberland w perspektywie krótko i długoterminowej
- Budowanie kolekcji na rynku krajowym poprzez udział w selekcji produktów
- Kształtowanie polityki cenowej produktów na rynkach hurtowych i detalicznych
- Budowę i realizację planów sprzedażowych i marży
- Prezentowanie produktów odbiorcom handlowym
- Poszukiwanie, wybór, kontakty z odbiorcami
- Współudział w planowaniu i realizacja polityki marketingowej marek
- Analizę sprzedaży i trendów rynkowych
- Kontakty i dbałość o pozytywne relacje z centralą zagraniczną marek
- Koordynację, weryfikację i nadzór nad wszelkimi działaniami dotyczącymi polityki zarządzania marką
- Pracę ze znaną na całym świecie marką Timberland
- Odpowiedzialną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Zniżki na nasze produkty
- Codziennie świeże owoce
- Wykształcenia wyższego kierunkowego, preferowane zarządzanie i marketing
- Minimum dwuletniego doświadczenia w zarządzaniu marką
- Doświadczenia z dziedziny sprzedaży w sektorze obuwie i/lub konfekcja
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Odpowiedzialności i samodzielności
- Umiejętności myślenia strategicznego i analitycznego w zakresie rozwoju rynku
- Ukierunkowania na realizację celów
- Systematyczności i konsekwencji w działaniu
- Dokładności, sumienności i terminowości