Grupa MIG od wielu lat skutecznie wprowadza na polski rynek znane, międzynarodowe marki i sprawnie nimi zarządza. Profesjonalizm i zaangażowanie osób tworzących zespół Marketing Investment Group są źródłem sukcesu, jaki w naszym kraju odniosły między innymi Sizeer, 50 Style, Symbiosis oraz marki Timberland, obuwie Lacoste, Umbro, Lotto, New Era i O'Neill
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Nr Ref.: BNE/09/14
Jeśli pasjonujesz się sportami ekstremalnymi, słuchasz hip-hopu i rapu.
Uważasz, że czapka to coś więcej niż nakrycie głowy, znasz historię i przesłanie
marki New Era.
Uważasz, że Twoja praca powinna być Twoją pasją? Aplikuj do nas a zobaczysz, że jest to możliwe.
- Planowanie rozwoju sprzedaży produktów marki New Era w perspektywie krótko i długoterminowej
- Budowanie kolekcji na rynku krajowym poprzez udział w selekcji produktów
- Kształtowanie polityki cenowej produktów na rynkach hurtowych i detalicznych
- Budowę i realizację planów sprzedażowych i marży
- Prezentowanie produktów odbiorcom handlowym
- Poszukiwanie, wybór, kontakty z odbiorcami
- Współudział w planowaniu i realizacja polityki marketingowej marek
- Analizę sprzedaży i trendów rynkowych
- Kontakty i dbałość o pozytywne relacje z centralą zagraniczną marek
- Koordynację, weryfikację i nadzór nad wszelkimi działaniami dotyczącymi polityki zarządzania marką
- Pracę ze znaną na całym świecie marką New Era
- Odpowiedzialną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Zniżki na nasze produkty
- Codziennie świeże owoce
- Wykształcenia wyższego kierunkowego, preferowane zarządzanie i marketing
- Minimum dwuletniego doświadczenia w zarządzaniu marką
- Doświadczenia z dziedziny sprzedaży w sektorze obuwie i/lub konfekcja
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Odpowiedzialności i samodzielności
- Umiejętności myślenia strategicznego i analitycznego w zakresie rozwoju rynku
- Ukierunkowania na realizację celów
- Systematyczności i konsekwencji w działaniu
- Dokładności, sumienności i terminowości