Grupa P.B.A. Doradztwo Personalne - Outsourcing (KRAZ: 459) działa od roku 1992. Świadczymy usługi w zakresie rekrutacji, outsourcingu pracowniczego, audytów pracowniczych oraz kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej.
www.pba.com.pl
Naszym Klientem jest dynamiczny i prężnie rozwijający się największy polski producent i eksporter kosmetyków, który od ponad 30 lat globalnie buduje zaufanie wśród konsumentów. Dzięki tworzeniu i szybkiemu reagowaniu na trendy rynkowe kosmetyki naszego Klienta docierają do ponad 70 krajów na całym świecie, będąc liderem w swoich kategoriach na wielu rynkach. Obecnie w związku z rozwojem struktur klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Brand Manager – branża kosmetyczna
Numer referencyjny: BME/2019/07
Miejsce pracy: Piaseczno
Zakres obowiązków:
- Kompleksowe prowadzenie projektów związanych z wprowadzeniem na rynek nowych produktów (od pomysłu, przez przeprowadzenie prób, opracowanie specyfikacji produktu, grafiki opakowań, doboru materiałów i narzędzi do jego wdrożenia)
- Inicjowanie, wdrażanie i analizowanie efektywności działań promocyjnych oraz reklamowych
- Współpraca ze wszystkimi działami w firmie oraz z firmami zewnętrznymi w zakresie działań i materiałów marketingowych
- Monitorowanie i analiza rynku zachowań konsumentów i działań konkurencji
- Wsparcie w nadzorowaniu linii produktów, kreowaniu ich oblicza i rozwoju w kontekście zmieniającego się otoczenia rynkowego, w celu osiągnięcia założonych planów sprzedażowych
- Przygotowywanie i kontrolowanie powierzonego budżetu marketingowego
- Praca w zespole oraz współpraca z innymi działami firmy
- Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji produktowych
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w samodzielnym tworzeniu strategii marketingowej dla dedykowanych produktów na podobnym stanowisku w obszarze kosmetyki pielęgnacyjnej/ kolorowej/OTC/FMCG
- Wykształcenia wyższego (marketing, zarządzanie, ekonomia)
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Doświadczenia w zarządzaniu kategorią produktów, przygotowywaniu i skutecznym wprowadzaniu nowych produktów na rynek
- Zdolności analitycznych (analizy sprzedaży, trendów rynkowych, rentowności produktu/promocji)
- Doświadczenia we współpracy z agencjami reklamowymi i podwykonawcami w obszarze działań promocyjnych
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy pod presją czasu
- Komunikatywności, kreatywności i zaangażowania
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w dynamicznej firmie, dającej możliwość osobistych wyzwań zawodowych
- Konkurencyjne wynagrodzenie (stała podstawa + premia)
- Samodzielną pracę z pełną odpowiedzialnością za jej wyniki
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwości awansu