Najnowsze oferty pracy

  • Brand manager / Kierownik Zarządzający Produktami

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    CEL PRACY zarządzanie wybranymi markami z portfela produktów Rx zgodnie z globalną polityką firmy; planowanie i realizacja działań marketingowych; przygotowywanie planów marketingowych dla wybranych produktów; przygotowywanie analiz i opracowań specjalistycznych w języku polskim i...
  • Manager Sprzedaży Rolnej

    Polboto Agrihandler Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie planów realizacji sprzedaży w regionie w oparciu o przyjęte cele sprzedażowe przez Spółkę Wyznaczanie celów sprzedażowych dla poszczególnych handlowców zespołu Monitorowanie wyników sprzedaży handlowców (CRM) i zarządzanie efektywną pracą zespołu...
  • Brand Manager

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 13 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    8 dni
    Przyszły zakres obowiązków: Kreowanie i utrzymanie spójnego wizerunku marki (w wybranej grupie produktowej) Definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji marki Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych Zarządzanie komunikacją marki z konsumentami (poprzez social media, strony...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager, Zabierzów

Manpower
Zabierzów
praca stacjonarna
3850 dni temu

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Brand Manager, Zabierzów
Praca Stała
Miejsce pracy: Zabierzów
Nr Ref.: BM/035/AKP

Zadania:
  • Opracowywanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej dla przypisanych produktów
  • Odpowiedzialność za realizację celów operacyjnych poprzez rozwój planów marketingowych i monitorowanie osiąganych wyników względem założonych planów
  • Przygotowywanie koncepcji wprowadzania na rynek nowych produktów
  • Pozycjonowanie produktów wobec marek dostępnych na rynku
  • Monitorowanie poziomu rentowności produktów, pozycji produktów względem konkurencyjnych marek oraz analiza trendów rynkowych
  • Przygotowywanie i wdrażanie działań promocyjnych
  • Planowanie i kontrola wydatków w ramach ustalonego budżetu marketingowego oraz badanie efektywności tychże działań
  • Nieustanne poszukiwanie i kreacja nowych, skutecznych rozwiązań marketingowych, działających na rzecz marek
  • Utrzymywanie relacji z agencjami reklamowymi i nadzór nad realizacją prowadzonych przez nie projektów
  • Ścisła współpraca z działem marketingu oraz sprzedaży
  • Współpraca przy planowaniu i korygowaniu planów ilościowych sprzedaży, rentowności i wartości sprzedaży produktu
Wymagania:
  • Kilkuletnie doświadczenia na podobnym stanowisku (obejmujące samodzielne prowadzenie marek)
  • Udokumentowane sukcesy marketingowo-sprzedażowe
  • Umiejętność organizacji własnej pracy i samodzielność
  • Umiejętność efektywnego planowania działań w ramach powierzonego budżetu
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikacyjne i analityczne
  • Innowacyjność, kreatywność i elastyczność w działaniu
  • Nastawienie na wyniki i osiąganie zamierzonych celów
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie zarządzania i marketingu)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
Oferujemy:
  • Praca pełna wyzwań
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju w renomowanej firmie, będącej liderem w swojej branży
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji w zespole profesjonalistów
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Brand manager / Kierownik Zarządzający Produktami

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    CEL PRACY zarządzanie wybranymi markami z portfela produktów Rx zgodnie z globalną polityką firmy; planowanie i realizacja działań marketingowych; przygotowywanie planów marketingowych dla wybranych produktów; przygotowywanie analiz i opracowań specjalistycznych w języku polskim i...
  • Manager Sprzedaży Rolnej

    Polboto Agrihandler Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie planów realizacji sprzedaży w regionie w oparciu o przyjęte cele sprzedażowe przez Spółkę Wyznaczanie celów sprzedażowych dla poszczególnych handlowców zespołu Monitorowanie wyników sprzedaży handlowców (CRM) i zarządzanie efektywną pracą zespołu...
  • Brand Manager

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 13 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    8 dni
    Przyszły zakres obowiązków: Kreowanie i utrzymanie spójnego wizerunku marki (w wybranej grupie produktowej) Definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji marki Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych Zarządzanie komunikacją marki z konsumentami (poprzez social media, strony...