- Doświadczenie w przygotowywaniu lokalu do otwarcia i zamknięcia
- Samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi – z gościem i zespołem
- Gotowość do współpracy w elastycznych godzinach – w systemie zmianowym, we wczesnych godzinach porannych , późnych wieczornych lub w weekendy i święta
- Chęć do nauki i pozyskiwania nowej wiedzy – o kawie, naszych produktach oraz standardach
- Odwaga do podejmowania nowych zadań
- Przygotowywanie kawiarni do otwarcia i zamknięcia, w tym rozliczanie kasy fiskalnej
- Przyjazna obsługa naszych Gości i aktywna sprzedaż produktów
- Przygotowywanie kaw i pozostałych produktów dostępnych w naszych kawiarniach (kanapki, sałatki, jogurty, słodkie wypieki)
- Zapewnianie dostępności produktów do sprzedaży na zmianie
- Dbałość o przestrzeganie standardów Costa i zapewnienie naszym Gościom pozytywnych wrażeń z wizyty w kawiarni
- Dbanie o czystość w kawiarni, m.in. sprzątanie sali i stolików, zmywanie naczyń oraz przygotowanie kawiarni do otwarcia i zamknięcia
- Uzupełnianie podstawowych dokumentów na zmianie
- Stabilne zatrudnienie
- Elastyczny grafik, który połączysz ze swoimi zajęciami
- Zniżkę na nasze produkty, a jest w czym wybierać
- Szkolenia, które od początku wprowadzą Cię w świat kawy
- System premiowy uzależniony od wyników Twojej kawiarni
- Dofinansowanie do urlopu i kartę przedpłaconą na przedświąteczne zakupy
- Kartę sportową, możliwość rozszerzenie prywatnej opieki medycznej lub ubezpieczenie grupowe dla chętnych
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.