- Chęci do pracy w kawiarni
- Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi – z gościem i zespołem
- Gotowości do współpracy w elastycznych godzinach- w systemie zmianowym, we wczesnych godzinach porannych, późnych wieczornych lub w weekendy i święta
- Chęci do nauki i pozyskiwania nowej wiedzy- o kawie, naszych produktach oraz standardach
- Przyjazna obsługa naszych Gości i aktywna sprzedaż produktów
- Przygotowywanie kaw i pozostałych produktów dostępnych w naszych kawiarniach (kanapki, sałatki, jogurty, słodkie wypieki)
- Dbanie o czystość w kawiarni m.in. sprzątanie sali i stolików, zmywanie naczyń oraz przygotowywanie kawiarni do otwarcia i zamknięcia
- Przestrzeganie standardów Costa i zapewnienie naszym Gościom pozytywnych wrażeń z wizyty w kawiarni
- Stabilne zatrudnienie
- Elastyczny grafik, który połączysz z innymi swoimi zajęciami
- Do wyboru - jedną ze 130 kawiarni w całej Polsce, aby praca była Ci po drodze ;)
- Zniżkę na nasze produkty, a jest w czym wybierać
- Wyjątkowo pozytywną atmosferę pracy, której nie da się opisać – musisz to poczuć :)
- Mistrzowskie szkolenia, które od początku wprowadzą Cię w świat kawy
- Możliwość rozwoju kariery
- Kartę sportową i ubezpieczenie grupowe dla chętnych
- Dofinansowanie do urlopu oraz kartę przedpłaconą na przedświąteczne zakupy
- System premiowy uzależniony od wyników Twojej kawiarni
- Możliwość rozszerzenia pakietu medycznego dla Ciebie i Twoich bliskich
- Program jubileuszowy, by wspólnie świętować staż pracy w Costa
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.