specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów korporacyjnych,kontaktujesz się z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,pozyskujesz od klientów...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
3 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych. Przyjmowanie i wydawanie towarów oraz wykonywanie pomiarów. Reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Homeglobal provides business services in many languages for clients all over the world. We appreciate commitment and develop our employees in the organization’s structure. We are seeking creative people, who are passionate towards their duties while being goal-oriented.
Due to the rapid development we are recruiting to a new department within the organization’s structure, for the position:
Back office specialist with Portugese language
Location: Warsaw or home office
Job description:
Effectively manage e-mail customer’s queries to ensure excellent service standards;
Provide services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency;
Assist with placement of orders, refunds or exchanges;
Identify and assess customer’s needs to achieve satisfaction;
Communicate in positive manner with team members and business partners.
Requirements:
Fluency to native level in Portugese language ;
Must have excellent written communications skills;
Call Centre Experience will be an asset;
Experience working with direct consumers in B2C environment as a plus;
Positive attitude and energy;
Robust multitasking skills.
We offer:
Very good atmosphere in a dynamic and creative international team;
Extensive system of trainings and plenty of space for the realization of own ideas and strategies;
Flexible work hours;
Possibility of developing inside the company’s structures;
If you are energetic and foreign language speaker we’d love to hear from you!
After you get here, we’ll provide all trainings and a casual fun work environment.
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów korporacyjnych,kontaktujesz się z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,pozyskujesz od klientów...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy. Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw. Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami. Nadzór...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi. Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
3 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych. Przyjmowanie i wydawanie towarów oraz wykonywanie pomiarów. Reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy.