![](/img/firma/templates/519847/16701/topnowy.jpg)
Już od 2005 roku działamy na rynku IT specjalizując się w realizacji różnorodnych projektów informatycznych dla klientów na rynku polskim jak i zagranicznym. Każdy projekt pozwala nam się rozwijać, dlatego nieustannie zapraszamy do współpracy nowych specjalistów. Chcemy, by wspólnie z nami tworzyli firmę, która posiada swój wyjątkowy i prawdziwy charakter, gdzie każdy projekt stwarza nieograniczone możliwości rozwoju, a codzienna praca jest prawdziwą przyjemnością.
B2B Marketing Coordinator
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: B2B MC / Poznań
Dlaczego warto u nas pracować:
- gwarantujemy pracę przy realizacji różnorodnych projektów dla klientów z wielu branż
- wspieramy rozwój poprzez szkolenia w ramach Akademii Kompetencji JCommerce
- dajemy możliwość doskonalenia znajomości języka angielskiego poprzez zajęcia z native speaker’em
- stawiamy na przyjazną atmosferę pracy - jesteśmy zwolennikami jasnej i swobodnej komunikacji
- integrujemy się na imprezach firmowych, rozwijamy się sportowo
- relaksujemy się grając w piłkarzyki i gry interaktywne
- oferujemy dodatki w formie karnetów rekreacyjno-sportowych oraz pakiet ubezpieczenia dodatkowego
- jako jedna z nielicznych firm w Polsce posiadamy wyróżnienie „HR Najwyższej Jakości”, co potwierdza, że jesteśmy dobrym i rzetelnym pracodawcą
Opis stanowiska:
Koordynacja działań marketingowych skierowanych do klientów, a w tym:
- współtworzenie strategii generowania leadów
- realizacja w/w strategii:
- Dedykowane kampanie marketingowe
- Search Engine Marketing
- Social Media Advertising (np. Google+, Twitter. LinkedIn)
- Display advertising
- Dedykowane mailingi
- Współorganizowanie eventów dla klientów
- opieka na firmową bazą danych kontaktów (CRM)
- ścisła współpraca z Działem Handlowym
- dbanie o skuteczność strony internetowej w obszarze merytorycznym, budowa landing pages, analiza wejść
- opracowanie treści związanych z promocją usług i produktów JCommerce (case studies, artykuły fachowe, storytelling, webinaria)
- prowadzenie działań na portalach branżowych, kontakt z dziennikarzami branżowymi
- wsparcie w przygotowaniu prezentacji i materiałów handlowych
- sugerowanie własnych inicjatyw mających za zadanie promowanie usług i produktów
- wsparcie Managera ds. Marketingu w zakresie merytorycznym i organizacyjnym planowanych działań
Wymagania:
- min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku w obszarze marketingu B2B, mile widziane w firmie z sektora IT
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań marketingowych wspierających procesy sprzedaży, ich planowaniu, koordynacji i realizacji
- praktyczna znajomość nowoczesnego marketingu operacyjnego
- bardzo dobre rozumienie procesów biznesowych w organizacji, w szczególności w obszarze sprzedaży
- praktyczna znajomość Microsoft Dynamics CRM i pomocniczych narzędzi marketingowych
- wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze marketingu i sprzedaży
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2 lub C1)
- znajomość aplikacji pakietu MS Office, mile widziana znajomość CMS Joomla!
- otwartość w kontakcie interpersonalnym
- nastawienie na realizację celów i planu, chęć i umiejętność zamieniania postawy „nie wiem jak to zrobić” na „dowiem się jak to zrobić”
- dokładność, systematyczność i odpowiedzialność w działaniu
- gotowość do podróży służbowych pomiędzy oddziałami firmy
Poznaj nas bliżej i dołącz do świata pasjonatów:
![](/img/firma/templates/519847/16701/mapa1.png)