Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
Inter Cars Grupa Bielsko
Tychy, ul. Przemysłowa 55
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa Klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych, głównie osobowych; informowanie Klientów o dostępnej ofercie firmy, w tym o aktualnych promocjach; kreowanie dobrego wizerunku firmy;
Inter Cars Grupa Bielsko
Sosnowiec, ul. Norwida 2
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa Klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych, głównie osobowych; informowanie Klientów o dostępnej ofercie firmy, w tym o aktualnych promocjach; kreowanie dobrego wizerunku firmy;
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
Region pracy: województwa: opolskie, śląskie, łódzkie, część świętokrzyskiego, część małopolskiego Obowiązki: analiza i odświeżenie bazy danych klientów B2B oraz B2C; pozyskiwanie nowych klientów na podległym sobie obszarze; sprzedaż produktów oferowanych przez firmę;...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 400 - 14 000 zł brutto/mies.
6 godz.
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Poszukujemy osoby, która ma: ambicję i chęć do rozwoju w sektorze finansowym, pozytywne nastawienie do życia i do pozyskiwania nowych klientów dla naszej platformy finansowej. Twoje obowiązki będą obejmować: kontakt z klientami z rynku polskiego,...
Zadania Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez profesjonalne doradztwo w zakresie odzieży ochronnej i roboczej (woj. dolnośląskie i opolskie), Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej, Przygotowywanie raportów z...
Axpo Polska Sp. z o.o. jest częścią Grupy Axpo z centralą w Szwajcarii. Od ponad 100 lat opieramy nasz rozwój na jakości i ciągłych innowacjach. Dzięki temu obsługujemy już ponad 3 miliony Klientów w 25 krajach Europy i USA zatrudniając w swoich strukturach ponad 4500 pracowników. Axpo jest właścicielem lub współwłaścicielem ponad 100 elektrowni w całej Europie m.in. w Szwajcarii, Francji, Włoszech czy Hiszpanii.
W związku z rozwojem kanału sprzedaży SME, dla naszych Partnerów Biznesowych poszukujemy:
Autoryzowany Doradca ds. sprzedaży energii i gazu
Do zadań doradcy energetycznego należeć będzie:
sprzedaż energii elektrycznej i gazu ziemnego do Klientów Biznesowych z sektora SOHO, SME
sprzedaż innowacyjnych produktów oraz rozbudowa marki Axpo na rynku polskim
dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta
uczestniczenie w szkoleniach sprzedażowych
przygotowywanie analiz i kalkulacji do ofert sprzedaży
Od Kandydatów oczekujemy:
2 letniego doświadczenia w sprzedaż produktów/usług do segmentu B2B/B2C
doświadczenie w sprzedaży energii elektrycznej lub gazu ziemnego- będzie dodatkowym atutem
wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych
ponadprzeciętnej osobowości
wysokiej orientacji na osiąganie wyników
Oferujemy:
jasne oraz stabilne zasady współpracy oraz terminową realizację płatności
system wynagrodzeń składający się z wysokiej prowizji
zatrudnienie na zasadzie faktury VAT lub innej wspólnie uzgodnionej formy zatrudnienia
dla najlepszych - włączenie w strategiczne cele spółki oraz dodatkowe benefity
pełne szkolenie z zakresu produktu i technik sprzedaży, dodatkowe szkolenia rozwijające umiejętności
pełne wsparcie sprzedaży z ramienia Partnerów oraz Managerów firmy Axpo Polska
Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
Inter Cars Grupa Bielsko
Tychy, ul. Przemysłowa 55
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa Klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych, głównie osobowych; informowanie Klientów o dostępnej ofercie firmy, w tym o aktualnych promocjach; kreowanie dobrego wizerunku firmy;
Inter Cars Grupa Bielsko
Sosnowiec, ul. Norwida 2
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa Klienta w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do pojazdów mechanicznych, głównie osobowych; informowanie Klientów o dostępnej ofercie firmy, w tym o aktualnych promocjach; kreowanie dobrego wizerunku firmy;
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
Region pracy: województwa: opolskie, śląskie, łódzkie, część świętokrzyskiego, część małopolskiego Obowiązki: analiza i odświeżenie bazy danych klientów B2B oraz B2C; pozyskiwanie nowych klientów na podległym sobie obszarze; sprzedaż produktów oferowanych przez firmę;...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
5 godz.
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 400 - 14 000 zł brutto/mies.
6 godz.
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Poszukujemy osoby, która ma: ambicję i chęć do rozwoju w sektorze finansowym, pozytywne nastawienie do życia i do pozyskiwania nowych klientów dla naszej platformy finansowej. Twoje obowiązki będą obejmować: kontakt z klientami z rynku polskiego,...
Zadania Aktywne pozyskiwanie klientów poprzez profesjonalne doradztwo w zakresie odzieży ochronnej i roboczej (woj. dolnośląskie i opolskie), Przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, Doradzanie klientom w kwestiach serwisu i obsługi posprzedażowej, Przygotowywanie raportów z...