Firma Orifarm została założona w Danii w 1994 roku przez Birgitte i Hansa Bøgh-Sørensen.
Wszystko zaczęło się od przedsiębiorczej wizji, którą później nazwano „duchem odkrywcy”. Koncepcja ta opisuje kulturę firmy, w której z dużą ambicją nieustannie poszukujemy nowych możliwości i obszarów biznesowych, w które można inwestować. Naszym celem jest tworzenie konkurencji oraz zapewnienie społeczeństwu i konsumentom dużych oszczędności.
Dokładamy wszelkich starań, aby to osiągnąć, będąc jednocześnie dobrymi kolegami, razem się doskonaląc, pomagając sobie nawzajem i wprowadzając innowacje.
Działamy w dwóch głównych obszarach biznesowych: import równoległy i leki generyczne. Jesteśmy największym dostawcą leków z importu równoległego w Europie i największym dostawcą farmaceutyków w Danii. Zajmujemy silną pozycję w obszarze leków generycznych w krajach skandynawskich, będąc największym producentem leków dostępnych bez recepty w Danii. W naszym portfolio znajdują się znane marki takie, jak Pamol, Kodimagnyl i Apovit. Dążymy do rozszerzenia naszej działalności poprzez badanie nowych możliwości w branży farmaceutycznej.
Prowadzimy działalność na rynku Polskim, oferując naszym konsumentom szeroką gamę produktów.
- Wykonywanie przeglądów, remontów, inspekcji maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem planu konserwacji
- Wykonywanie modernizacji maszyn i urządzeń zgodnie z przygotowanym wcześniej zakresem zmiany
- Wykonywanie bieżących napraw maszyn i urządzeń
- Analiza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu ich eliminacji
- Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne zgodnie z priorytetami
- Podłączanie i uruchamianie maszyn i urządzeń
- Prowadzenie dokumentacji związanej z naprawami maszyn i urządzeń
- Kontakty z serwisem zewnętrznym w zakresie prowadzonych napraw , omawianych serwisów oraz modernizacji
- Uzupełnianie i aktualizacja dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) oraz instrukcji obsług
- Współpraca z działem produkcji i firmami podwykonawczymi świadczącymi usługi z zakresu naprawy, modernizacji
- Wdrażanie działań optymalizacyjnych w ramach samodzielnych projektów
- Wykształcenie minimum średnie techniczne (elektronika, automatyka przemysłowa, mechatronika , pochodne)
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe z obszaru automatyki, elektrotechniki lub elektroniki przemysłowej
- Uprawnienia SEP (do 1 kV)
- Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży farmaceutycznej/spożywczej
- Wiedza techniczna z zakresu budowy maszyn i urządzeń produkcyjnych
- Minimum podstawowa znajomość obsługi, podłączania i diagnostyki sterowników PLC
- Umiejętność parametryzowania falowników
- Umiejętność prefabrykacji szaf automatyki
- Dobra znajomość Pakietu Ms Office
- Mile widziana znajomość oprogramowania CAD
- Dodatkowym atutem będzie znajomość programów CMMS
- Umiejętność współpracy oraz organizacji pracy własnej
- Znajomość języka angielskiego- minimum A1
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym
W Orifarm kładziemy duży nacisk zarówno na Twój rozwój zawodowy, jak i osobisty oraz na umożliwienie Ci wykorzystania Twoich umiejętności.
Jesteśmy międzynarodową firmą z biurami i oddziałami zlokalizowanymi w Europie i Stanach Zjednoczonych. Z nami będziesz mieć możliwość doskonalenia się wraz z oddanymi współpracownikami w otwartej, przyjaznej i nieformalnej atmosferze.
Naszym pracownikom Zakładu Produkcyjnego w Łyszkowicach oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie posiłków)
- Pakiet benefitów: PPK, premia roczna, premia miesięczna, nagrody jubileuszowe, program poleceń pracowniczych
- Ciekawą pracę w środowisku międzynarodowej firmy produkcyjnej
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Dobrą atmosferę pracy