EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.
EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).
W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko
Audytor
Miejsce pracy: woj.
świętokrzyskie
Opis stanowiska:
- Realizacja śródrocznych i rocznych przeglądów ksiąg rachunkowych przypisanego portfela klientów wg polskich standardów rachunkowości.
- Rekomendowanie korekt do wprowadzenia do ksiąg rachunkowych i ich omówienie z kierownictwem jednostki po przeprowadzonym przeglądzie.
- Sygnalizowanie innych nieprawidłowości stwierdzonych podczas przeglądów ksiąg rachunkowych.
- Przygotowywanie informacji finansowych wymaganych dla celów raportowania o działalności klientów.
- Doradztwo przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych, sporządzaniu sprawozdań finansowych i kalkulacji podatku dochodowego od osób prawnych.
- Realizacja innych przydzielonych projektów z zakresu rachunkowości, finansów i kontroli wewnętrznej, w tym w szczególności due diligence finansowego.
- Udzielanie bieżących konsultacji księgowych, podatkowych i finansowych.
- Kierowanie pracą 1-2 osobowego zespołu projektowego i jej nadzorowanie.
Wymagania:
- Minimum 5 lat doświadczenia w audycie finansowym lub pionie księgowości w firmie na samodzielnym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: Audyt finansowy/Rachunkowość.
- Bardzo dobra znajomość prawa bilansowego (PSR) i prawa podatkowego.
- Dobra znajomość prawa gospodarczego i dostateczna znajomość systemu ubezpieczeń społecznych.
- Bardzo dobra znajomość oprogramowania Microsoft Office, w szczególności MS Excel.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Gotowość do wyjazdów służbowych poza miejsce siedziby biura/zamieszkania.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Zdolności analityczne i interpersonalne.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- Uprawnienia Biegłego Rewidenta lub pozostawanie w trakcie ich zdobywania.
- Znajomość języka francuskiego.
Oferujemy:
- Istnieje możliwość nawiązania współpracy na konkretne projekty w oparciu o umowę B2B. Wówczas wymagana jest pełna dyspozycyjność w okresie luty-marzec i sierpień-wrzesień.
- Możliwość pracy zdalnej – jeśli mieszkasz w innym mieście niż te, w których mamy swoje biura.
- Możliwość pracy stacjonarnej w biurze w Warszawie lub Radomiu.
- Możliwość pracy hybrydowej.
- Stabilną pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku.
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę.
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie.
- Możliwość nauki wybranych języków obcych za pomocą platformy online.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Rozwój kompetencji zawodowych.
- Pracę w duchu CSR.