Audytor wewnętrzny

Ministerstwo Przemysłu w Katowicach
Katowice
praca stacjonarna
1 dzień temu
Ministerstwo Przemysłu w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Audytor wewnętrzny
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 144028

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego.
  • Duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych.
  • Praca przy komputerze w pozycji siedzącej.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego. 
  • Stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, związana z zapewnieniem bezpieczeństwa danych.
  • Charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi, ministerstwami i instytucjami.
  • Praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku 
  • Gotowość do krajowych podróży służbowych

Zakres zadań

  • Wykonuje audyt wewnętrzny we wszystkich obszarach funkcjonowania jednostki.
  • Planuje audyt oparty na analizie ryzyka, w tym sporządza roczny plan audytu wewnętrznego w Ministerstwie Przemysłu.
  • Prowadzi audyt wewnętrzny w zakresie realizacji zadań zgodnie z zatwierdzonym planem.
  • Realizuje czynności doradcze ukierunkowane na usprawnienie funkcjonowania jednostki, ograniczenia ryzyka działalności oraz analizy systemów zarządzania i kontroli we wszystkich obszarach jej funkcjonowania.
  • Prowadzi czynności sprawdzające w zakresie wdrożenia zatwierdzonych rekomendacji.
  • Realizuje audyty zlecone przez uprawnione organy publiczne.
  • Sporządza sprawozdania z realizacji zadań audytowych, a także informacje z wykonania audytu wewnętrznego.
  • Merytorycznie i organizacyjnie obsługuje Komitet Audytu dla działu administracji rządowej: gospodarka surowcami energetycznymi.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze audytu wewnętrznego
  • Posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego, zgodnie z ustawą o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość ustawy o o rachunkowości oraz ustawy - Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Praktyczna znajomość zasad i metodologii przeprowadzania audytu oraz standardów audytu wewnętrznego
  • Umiejętność analitycznego i twórczego myślenia, podejmowania decyzji, interpretacji przepisów, oceniania, efektywnego komunikowania się, jasnego formułowania wniosków i zaleceń oraz pracy pod presją czasu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku audytora wewnętrznego w administracji publicznej (zaświadczenia pracy, zakresy czynności, świadectwa pracy)
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego (certyfikaty, dyplomy itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa 4 państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-29 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Przemysłu
ul. Powstańców 30
40-039 Katowice
Dokumenty można przesłać pocztą, składać bezpośrednio w Kancelarii Ministerstwa Przemysłu w godzinach 8.00-16.00 lub przez ePUAP.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Przemysłu, 40-039 Katowice, ul. Powstańców 30.


Inspektor Ochrony Danych:


W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty e-mail: iod@mp.gov.pl lub pisemnie na adres: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Przemysłu, 40-039 Katowice, ul. Powstańców 30.


Cel przetwarzania:


Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru na wolne stanowisko pracy w Ministerstwie Przemysłu.


Podstawa prawna przetwarzania:


 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO* (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO* (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z art. 221 § 1, 2, 4, 5 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) w związku z art. 4, 4a, 26, 29, 30, 31, 33 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO* (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z art. 10 RODO* w związku z art. 4 pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zakresie odebrania oświadczenia o niekaralności oraz, w przypadku kandydatów wybranych w naborze, którzy wyrazili zgodę na zatrudnienie, art. 6 ust. 1 lit. c RODO* (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z art. 229 § 1 pkt 1 i § 4a Kodeksu pracy w związku z załącznikiem 3a rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy. W przypadku złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zamiaru skorzystania przez Panią/Pana z uprawnień w pierwszeństwie w zatrudnieniu osoby niepełnosprawnej, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO* (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej) w związku z art. 28 ust. 2b i 29a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409).


Podanie przez Panią/Pana innych danych osobowych w zakresie danych niewymaganych w ogłoszeniu o naborze zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO*). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


Następnie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO* (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U.2020.164 t.j. z dnia 2020.02.03).


Odbiorcy danych:


Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy upoważnieni do przetwarzania danych osobowych, ponadto dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom do tego uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi wymagające dostępu do danych osobowych.  


   Przekazywanie danych poza EOG:Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.


Okres przechowywania:


Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny ministerstwa ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


Przysługuje Pani/Panu prawo:


dostępu do dotyczących Pani/Pana danych osobowych;
sprostowania swoich danych osobowych;
usunięcia danych osobowych;
ograniczenia przetwarzania danych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*;
do cofnięcia zgody do przetwarzania danych osobowych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:


Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO*.


Informacja o wymogu podania danych:


Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji. Podanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie, jednak jej wycofanie nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na tej podstawie przed wycofaniem zgody.


Profilowanie


Pani/Pana dane osobowe nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.


 


*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), (RODO).

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Audytor wewnętrzny

    INTROL S.A.   Katowice, parking pracowniczy    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Samodzielne przygotowywanie i przeprowadzanie zadań audytowych, w tym identyfikacja i ocena ryzyka, raportowanie wyników, Sporządzenie i prowadzenie dokumentacji audytu, Przygotowanie przeglądów analitycznych na potrzeby audytu, Monitorowanie wdrażania zaleceń audytowych, Wsparcie przy...
  • Audytor / Starszy audytor ds. klientów detalicznych

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: opracowujesz założenia i zakres badań audytowych, przeprowadzasz audyty wewnętrzne w jednostkach Banku oraz podmiotach Grupy Kapitałowej Banku, w ramach roli audytora wiodącego koordynujesz pracę zespołu audytorów, opracowujesz raporty z audytu, w ramach...
  • Junior Audit Consultant

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Bieżące wsparcie pracy działu audytu, Pomoc przy realizacji prowadzonych projektów, Wspieranie zespołów w przeprowadzaniu analiz i badań rynku, Przygotowywanie raportów; opracowywanie prezentacji, Pomoc przy prawidłowym dekretowaniu dokumentów do systemu.
  • Audytor Jakości

    HSV Polska Sp. z o.o.   Łódź, Polesie    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Analiza wymagań jakościowych produktu i procesu, Prowadzenie analiz, statystyk i raportów jakościowych, Analiza błędów i zarządzanie działaniami korygującymi oraz zapobiegawczymi, Realizacja audytów jakościowych, nadzór nad wymaganiami klientów, Inicjowanie i wspieranie...
  • Pełnomocnik systemu zarządzania jakością

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    nadzór nad realizacją przyjętej w organizacji polityki jakości; ustalanie celów i wskaźników jakościowych dla firmy; nadzorowanie systemów zarządzania jakością wg standardów: ISO45001, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, IATF 16949:2016, CQC; prowadzenie, nadzorowanie oraz akceptowanie zmian...
  • Pracownik do spraw audytu wewnętrznego

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, al. Marcina Kromera 44    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    stanowisko do spraw audytu wewnętrznego Zespół ds. Audytu Wewnętrznego
  • Audytor Lotniczy

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 dni
    Zadania: Przeprowadzanie audytów jakości na zgodność z przepisami dotyczącymi obsługi technicznej statków powietrznych, silników i podzespołów oraz obowiązującymi przepisami krajowymi i międzynarodowymi w Spółce, u dostawców LOT AMS i w organizacjach zewnętrznych Analiza i...
  • Junior Audit Manager

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za ustalenie harmonogramu oraz terminu badania oraz planowanie i organizację projektów audytorskich, Odpowiedzialność za kontakt oraz budowanie długoterminowych relacji na poziomie zarządu (dyrektor finansowy, prezes) lub rady nadzorczej w organizacji...
  • Kontroler wewnętrzny

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie kontroli instytucjonalnej w celu potwierdzenia zgodności stanu faktycznego z obowiązującymi przepisami prawa wewnętrznego i zewnętrznego oraz zgodnie z programem zadania, prowadzenie kontroli z zakresu przestrzegania w Spółce Ustawy Prawo...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Kontroli Zarządczej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: analizę i ocenę ryzyka związanego z działalnością wydziału i PGW Wody Polskie, udział we wdrażaniu procedury kontroli zarządczej, opracowywanie projektu planu oraz sprawozdania z wykonania planu działalności, monitorowanie realizacji...