Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Auditor/ Ekspert techniczny oceniający wyroby do podawania, przesyłania i usuwania substancji
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: 9732
W związku z dynamicznym rozwojem zespołu naszego klienta w renomowanej Jednostce Notyfikowanej, poszukujemy osoby na stanowisko Auditora/ Eksperta technicznego oceniającego wyroby do podawania, przesyłania i usuwania substancji, w tym wyroby przeznaczone do dializy.
Osoby te nie tylko będą odpowiedzialne za przeprowadzanie audytów systemów zarządzania jakością i/lub ocenę dokumentacji technicznej wyrobu w zakresie podawania, przesyłania i usuwania substancji, w tym wyroby przeznaczone do dializy u Klientów z całego świata, ale także będą miały szansę współpracować z czołowymi firmami medycznymi, rozwijać swoje umiejętności w innowacyjnym środowisku oraz uczestniczyć w projektach wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo pacjentów.
Jeśli chcesz być częścią zespołu naszego klienta, który kreuje bezpieczną przyszłość branży medycznej, aplikuj!
Zadania:
– Ekspert: doświadczenia w projektowaniu, produkcji, testowaniu wyrobów m.in. igieł, drenów, strzykawek, kaniul, worków do wstrzykiwań lub transfuzji lub technologii, które mają być oceniane, lub związanego z aspektami naukowymi, które mają podlegać ocenie
Oferta dotyczy pracy stałej.
Osoby te nie tylko będą odpowiedzialne za przeprowadzanie audytów systemów zarządzania jakością i/lub ocenę dokumentacji technicznej wyrobu w zakresie podawania, przesyłania i usuwania substancji, w tym wyroby przeznaczone do dializy u Klientów z całego świata, ale także będą miały szansę współpracować z czołowymi firmami medycznymi, rozwijać swoje umiejętności w innowacyjnym środowisku oraz uczestniczyć w projektach wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo pacjentów.
Jeśli chcesz być częścią zespołu naszego klienta, który kreuje bezpieczną przyszłość branży medycznej, aplikuj!
Zadania:
- Auditor (praca na terenie Polski i całego świata, na miejscu w lokalizacji klienta) – odpowiedzialny za przeprowadzanie audytów systemu zarządzania jakością producenta (QMS) oraz jego dostawców i/lub podwykonawców np. w zakresie wyrobów wyprodukowanych z wykorzystaniem obróbki materiałów z tworzyw sztucznych i/lub z wykorzystaniem obróbki materiałów metalowych oraz sporządzenie dokumentacji audytowej w tym ocena działań korygujących do stwierdzonych niezgodności
- Ekspert techniczny (praca zdalna) – odpowiedzialny za przeprowadzanie oceny dokumentacji technicznej w zakresie wyrobów do podawania, przesyłania i usuwania substancji, w tym wyroby przeznaczone do dializy oraz sporządzanie zapisów i raportów dotyczących oceny, w tym ocena działań korygujących do stwierdzonych niezgodności
- Ukończone studia wyższe z zakresu medycyny, farmacji, inżynierii, biologii, mikrobiologii, biochemii, biofizyki, biomedycyny, fizjologii ludzkiej, chemii, materiałoznawstwa, mechaniki
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Prawo jazdy kat. B
- Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie produktów stosowanych w ochronie zdrowia lub w powiązanej działalności, takiej jak: produkcja, audyt lub badania naukowe, w tym:
– Ekspert: doświadczenia w projektowaniu, produkcji, testowaniu wyrobów m.in. igieł, drenów, strzykawek, kaniul, worków do wstrzykiwań lub transfuzji lub technologii, które mają być oceniane, lub związanego z aspektami naukowymi, które mają podlegać ocenie
- Znajomość standardów technicznych dla konkretnej grupy wyrobów medycznych
- Znajomość normy ISO 13485 oraz wymagań prawnych dotyczących wyrobów medycznych
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie audytorskie w Jednostce Notyfikowanej
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracę w zespole doświadczonych specjalistów
- Bogaty pakiet szkoleń
- Benefity: pakiet sportowy i medyczny, ubezpieczenie na życie oraz dofinansowanie nauki języka angielskiego
Oferta dotyczy pracy stałej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.